MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
Ik zal de heer Smit alvast bijtreden: nummer komt van een single uit 1982: Limelight - Ashes to Ashes/Knife in Your Back

1-3 dus

Voor een keer tegen mijn 'lijfband' stemmen.

1-4

Net op het goeie moment weer van de partij.

4-4

Of net te laat, Jacoto? Indien EvilDrSmith zijn oogverblindend licht nog op deze battle wil laten schijnen mag hij de beslissende stem uitbrengen, anders plaats ik deze avond de volgende ronde (en is het dus Limelight dat Lemmy en co. eruit kegelt).

AOVV schreef:
Of net te laat, Jacoto? Indien EvilDrSmith zijn oogverblindend licht nog op deze battle wil laten schijnen mag hij de beslissende stem uitbrengen, anders plaats ik deze avond de volgende ronde (en is het dus Limelight dat Lemmy en co. eruit kegelt).
Ja, dat zou ook kunnen, dat is maar net de vraag?
Toch twijfel ik niet aan de muzieksmaak van EvilDrSmith, dus dat zal vast goedkomen.

4-5, duh!
Hier onderbreek ik mijn vakantie wel even voor.
Zo direct zou die generieke Motörheadsong nog het hele spel gaan winnen ook.

1. Loudness - Devil Soldier vs. Queensrÿche - The Lady Wore Black

1-0

Nipt. Twee bijzonder sterke songs!

DjFrankie (moderator)
1-1

DjFrankie (moderator)
1-0

Priest vs. Maiden, de finale:

1-4

Ik merk nu trouwens dat het linkje van Queen of the Reich niet juist is. Als je die nog eens wil luisteren (iedereen zal de song ondertussen door en door kennen uiteraard), gelieve zelf even op te zoeken dan..

Ok, dit is natuurlijk een heel veel betere van Motörhead, dus met deze tussenstand kan ik goed leven.
Evenzogoed een punt voor Limelight.
4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:42 uur

geplaatst: vandaag om 22:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.