Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
2
geplaatst: 31 juli 2023, 15:24 uur
Ik zal de heer Smit alvast bijtreden: nummer komt van een single uit 1982: Limelight - Ashes to Ashes/Knife in Your Back
1-3 dus
1-3 dus

0
geplaatst: 1 augustus 2023, 16:15 uur
Of net te laat, Jacoto? Indien EvilDrSmith zijn oogverblindend licht nog op deze battle wil laten schijnen mag hij de beslissende stem uitbrengen, anders plaats ik deze avond de volgende ronde (en is het dus Limelight dat Lemmy en co. eruit kegelt).
0
geplaatst: 1 augustus 2023, 16:45 uur
AOVV schreef:
Of net te laat, Jacoto? Indien EvilDrSmith zijn oogverblindend licht nog op deze battle wil laten schijnen mag hij de beslissende stem uitbrengen, anders plaats ik deze avond de volgende ronde (en is het dus Limelight dat Lemmy en co. eruit kegelt).
Ja, dat zou ook kunnen, dat is maar net de vraag?Of net te laat, Jacoto? Indien EvilDrSmith zijn oogverblindend licht nog op deze battle wil laten schijnen mag hij de beslissende stem uitbrengen, anders plaats ik deze avond de volgende ronde (en is het dus Limelight dat Lemmy en co. eruit kegelt).
Toch twijfel ik niet aan de muzieksmaak van EvilDrSmith, dus dat zal vast goedkomen.

0
geplaatst: 1 augustus 2023, 18:33 uur
4-5, duh!
Hier onderbreek ik mijn vakantie wel even voor.
Zo direct zou die generieke Motörheadsong nog het hele spel gaan winnen ook.
Hier onderbreek ik mijn vakantie wel even voor.
Zo direct zou die generieke Motörheadsong nog het hele spel gaan winnen ook.
0
geplaatst: 1 augustus 2023, 19:23 uur
Zijne Kwaadaardigheid heeft gesproken!
Kwartfinales, ook tot de 5 met 1 verschil:
1. Loudness - Devil Soldier vs. Queensrÿche - The Lady Wore Black
2. Judas Priest - Screaming for Vengeance vs. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
3. Motörhead - Iron Fist vs. Limelight - Ashes to Ashes
4. Queensrÿche - Queen of the Reich vs. Demon - Don't Break the Circle
Kwartfinales, ook tot de 5 met 1 verschil:
2. Judas Priest - Screaming for Vengeance vs. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name
3. Motörhead - Iron Fist vs. Limelight - Ashes to Ashes
4. Queensrÿche - Queen of the Reich vs. Demon - Don't Break the Circle
0
geplaatst: 1 augustus 2023, 20:03 uur
1-0
Nipt. Twee bijzonder sterke songs!
1-0
Nipt. Twee bijzonder sterke songs!
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 09:32 uur
Queensrÿche door.
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 augustus 2023, 13:35 uur
Priest vs. Maiden, de finale:
1-4
Ik merk nu trouwens dat het linkje van Queen of the Reich niet juist is. Als je die nog eens wil luisteren (iedereen zal de song ondertussen door en door kennen uiteraard), gelieve zelf even op te zoeken dan..
1-4
Ik merk nu trouwens dat het linkje van Queen of the Reich niet juist is. Als je die nog eens wil luisteren (iedereen zal de song ondertussen door en door kennen uiteraard), gelieve zelf even op te zoeken dan..

0
geplaatst: 4 augustus 2023, 12:53 uur
0
geplaatst: 4 augustus 2023, 15:49 uur
Ok, dit is natuurlijk een heel veel betere van Motörhead, dus met deze tussenstand kan ik goed leven.
Evenzogoed een punt voor Limelight.
4-2
Evenzogoed een punt voor Limelight.
4-2
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.