Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 september 2023, 19:19 uur
Ik deel de mening van mijn bovenbuurman, niettegenstaande het feit dat Falling Snow (ook) een dijk van een nummer is.
3-3
3-3
0
geplaatst: 2 september 2023, 20:55 uur
Klopt! De site laadde bij mij het bericht van laboomzaa niet. Excuses!
Het staat nu 4-3
Het staat nu 4-3
0
geplaatst: 2 september 2023, 21:02 uur
Las ik ergens dat het spannend gemaakt moest worden?
Nou vooruit dan...
4-4
Nou vooruit dan...
4-4
0
geplaatst: 2 september 2023, 21:41 uur
Oeh, heb ik de eer?
Mag ik deze finale beslissen wie er kans maakt om naar de finale te gaan?
Ik ga ze dan eerst nogmaals even op mijn gemakje beluisteren: tot over 20 minuten.
Mag ik deze finale beslissen wie er kans maakt om naar de finale te gaan?
Ik ga ze dan eerst nogmaals even op mijn gemakje beluisteren: tot over 20 minuten.
1
geplaatst: 2 september 2023, 22:02 uur
Gaat er trouwens iemand volgende week nog naar het Prophecy Festival, met o.a. een reünieoptreden van Agalloch?
Nee, niemand?
Tsjongejonge, ik ook al niet.
En dan verliest de band het hier ook nog van Cult Of Luna, want van 'Finland' krijg ik nóg grotere kippenbulten dan van Falling Snow. Een 11 versus 10.
5-4
Nee, niemand?
Tsjongejonge, ik ook al niet.

En dan verliest de band het hier ook nog van Cult Of Luna, want van 'Finland' krijg ik nóg grotere kippenbulten dan van Falling Snow. Een 11 versus 10.
5-4
0
geplaatst: 2 september 2023, 22:03 uur
10. Poisonblack - Rush vs. Killswitch Engage - My Curse
Okay, dit is wel weer van een andere orde...
Okay, dit is wel weer van een andere orde...
0
geplaatst: 2 september 2023, 22:46 uur
1-2 niet echt mijn ding wel catchy met een fatsoenlijk slot en geen fade-out zoals die tweede.
Vorige battle heb ik 'Finland' zelf op CD. Track 93: Metal: A Headbanger's Companion (2007) - MusicMeter.nl
Vorige battle heb ik 'Finland' zelf op CD. Track 93: Metal: A Headbanger's Companion (2007) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 3 september 2023, 21:56 uur
0
geplaatst: 4 september 2023, 15:09 uur
Onze spelleider dient zelf de doorslag maar te geven, of niet, AOVV? 

0
geplaatst: 4 september 2023, 19:02 uur
Ligt sowieso dicht bij elkaar, dus wel terecht dat het spannend blijft tot het eind.
My Dying Bride in deze net wat sfeervoller, maar Tool indrukwekkender op muzikaal (en technisch) vlak. Laat ik meestal voor de sfeer kiezen, maar net nu iets meer begeesterd worden door de techniciteit:
4-5
My Dying Bride in deze net wat sfeervoller, maar Tool indrukwekkender op muzikaal (en technisch) vlak. Laat ik meestal voor de sfeer kiezen, maar net nu iets meer begeesterd worden door de techniciteit:
4-5
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.