Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 4 september 2023, 20:17 uur
AOVV schreef:
Ligt sowieso dicht bij elkaar, dus wel terecht dat het spannend blijft tot het eind.
My Dying Bride in deze net wat sfeervoller, maar Tool indrukwekkender op muzikaal (en technisch) vlak. Laat ik meestal voor de sfeer kiezen, maar net nu iets meer begeesterd worden door de techniciteit.
Alsof je nu impliceert dat Tool klinische ziekenhuismetal voor doorgestudeerde, autistische medici speelt. Mijn hoofd explodeert juist van de intense sfeer die de band neerzet. Nog duisterder en onheilspellender dan het ook niet misselijke MDB.Ligt sowieso dicht bij elkaar, dus wel terecht dat het spannend blijft tot het eind.
My Dying Bride in deze net wat sfeervoller, maar Tool indrukwekkender op muzikaal (en technisch) vlak. Laat ik meestal voor de sfeer kiezen, maar net nu iets meer begeesterd worden door de techniciteit.
Over onheilspellend gesproken:
This bulldozer is an unstoppable force.
1-4
1
geplaatst: 4 september 2023, 21:57 uur
EvilDrSmith schreef:
Alsof je nu impliceert dat Tool klinische ziekenhuismetal voor doorgestudeerde, autistische medici speelt. Mijn hoofd explodeert juist van de intense sfeer die de band neerzet.
Alsof je nu impliceert dat Tool klinische ziekenhuismetal voor doorgestudeerde, autistische medici speelt. Mijn hoofd explodeert juist van de intense sfeer die de band neerzet.
Zo zou ik het nou ook weer niet stellen, maar die uitwerking heeft Tool vaak wel op me, min of meer. Al ken ik hun werk ook weer niet zo goed, dus jij zal meer recht van spreken hebben.

1-3 voor Warning trouwens.
0
geplaatst: 5 september 2023, 05:16 uur
2
geplaatst: 5 september 2023, 11:35 uur
15. Negurã Bunget - Tesarul de Lumini vs. Cult of Luna - Dim
Dit kost wel even meer bedenktijd. Net zo veel bedenktijd als pak 'em beet de tijdsduur van 17 battles in De Grote 90's K.O. (#2)
Dit kost wel even meer bedenktijd. Net zo veel bedenktijd als pak 'em beet de tijdsduur van 17 battles in De Grote 90's K.O. (#2)
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 5 september 2023, 11:44 uur
1-0
Beide heerlijk overweldigende sound
Beide heerlijk overweldigende sound
0
geplaatst: 5 september 2023, 11:45 uur
1-1
Dim mag het hele boeltje winnen. Misschien wel m'n favoriete metalnummer ooit. Helemaal gevloerd, telkens weer.
Dim mag het hele boeltje winnen. Misschien wel m'n favoriete metalnummer ooit. Helemaal gevloerd, telkens weer.
0
geplaatst: 5 september 2023, 11:51 uur
Prachtnummer inderdaad, maar tegen de bulderende, onthutsende, ongerepte natuurkracht en -pracht van dit Roemeense combo moeten de Finnen even dimmen wat mij betreft. 
2-1

2-1
0
geplaatst: 5 september 2023, 12:00 uur
Ze zingen dan weliswaar over Finland (in die andere battle), maar het benne toch echt Zweden. Misschien met een Finlandcomplex? Dat complex laten ze indrukwekkender blijken dan hun voorkeur voor dimlicht, want ook ik ga in dit geval voor de Roemenen (in het andere geval trouwens niet).
3-1
3-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.