MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
2-0

Beide uitvoeringen eens beluisterd (de studio-versies zijn hier de voorbije weken voldoende gepasseerd). Twee geweldige songs, kan ik alleen maar concluderen: prachtfinale!

Waar Triptykon voor mij al een bekende naam was, en ik het werk van Tom G. Warrior met zowel dit project als Celtic Frost ontzettend kan waarderen, schenk ik mijn punt toch aan Saor. Hier was ik dan weer niet mee bekend, en dat speelt de onstuimige doch frivole Schotten in de kaart. Een song die me meteen wist te begeesteren en stelselmatig is uitgegroeid tot een bijzondere hoogvlieger, waarvan ik erg blij ben dat ie het tot de finale heeft gebracht. Laat deze song maar gelijk het boeltje winnen, zeg ik dan!

3-1

4-1 Het nummer van Soar vind ik net even beter dan die van Triptykon.

5-2

Teleurstellende finale.

Ik doe maar net of mijn nominatie deze finale nog zou kunnen winnen.

6-3

AOVV schreef:

Omdat iedereen hier wel ongeveer weet hoe YouTube werkt, heb ik twee live-versie van de buis geplukt.
Leuk idee AOVV.

7-3

Twee gave nummers, waarbij het nummer van Saor neigt naar fenomenaal. Ik zeg bewust 'neigt', want ondanks dat het een geweldig nummer is, is het niet meer dan dat. Geen echte a-categorie, laat ik maar zeggen. Daarom ben ik het ook eens met JM: teleurstellende finale.

Laat Saor de hele bups maar winnen. Best verrassend te noemen. Vind het wel een hele gave track, schurkt tegen een 9 aan. Maar idd niet legendarisch wereldschokkend.
8-3

Gefeliciteerd B.Robertson! Jij wint editie 2014.

Op naar de volgende. Veel valt er niet meer te kiezen of we moeten afzakken naar -80.

Mooie winnaar! Het zal B.Robertson, die met zijn stemgedrag vaak tegen de stroming inzwemt, deugd doen!

Proficiat Robertson!

Mooie winnaar! Gefeliciteerd!

Voor het eerst in al die jaren dat ik meedoe een winnende nominatie van mijn kant, maar die moest wel door EvilDrSmith getipt worden! De band althans, de song zelf gewoon even bij het album gekeken wat de meeste voorkeurstemmen kreeg.

Laten we verder gaan met 2002 stel ik voor.

Geweldig metaljaar, ik heb meteen al enkele nominaties in mijn hoofd. Trap jij de nominatieronde als spelleider af, AOVV? Dan nomineer ik meteen als eerste, misschien heb ik dan eens een kans de winnende song te nomineren.

Ik zou zeggen, ga maar lekker los!

1e ronde: 2002 (deadline 26 oktober 12.00 uur)

0/64

Ik gooi er deze avond wel 4 in.

B.Robertson schreef:
Voor het eerst in al die jaren dat ik meedoe een winnende nominatie van mijn kant, maar die moest wel door EvilDrSmith getipt worden! De band althans, de song zelf gewoon even bij het album gekeken wat de meeste voorkeurstemmen kreeg.
Huh? Ik?
EvilDrSmith schreef:
Oh shit, Primordial, Saor en het verpletterende Endon vergeten. Zou er nog een derde ronde komen? [15-0-2023]
Oh, okay dan! Nou, dan voel ik me ook een hééééééél klein beetje winnaar. Maar de meeste felicitaties zijn natuurlijk voor jou, mooi man!

Ik gooi later deze avond er ook twee nominatierondes in. 2002 heeft veel toffe releases, meer dan je op basis van alle dubbel genomineerde bands doet vermoeden.

EvilDrSmith
EvilDrSmith schreef:
Oh shit, Primordial, Saor en het verpletterende Endon vergeten. Zou er nog een derde ronde komen?

Deze bedoel ik. Primordial schopte het ook een heel eind. Gewoon 2 van mezelf geschrapt en wat suggesties van jou geplaatst.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:26 uur

geplaatst: vandaag om 05:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.