Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2023, 23:54 uur
7. Queens of the Stone Age - Song for the Dead vs. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion
0-1 magistraal!
0-1 magistraal!
1
geplaatst: 5 december 2023, 16:02 uur
Ik speel dit spel al vanaf het begin, vond het altijd leuk om ff nummertjes te luisteren en soms leerde ik nieuwe muziek, soms ook bagger muziek.
In al die jaren is mijn smaak en kijk groter geworden.
Waar ik een paar jaar geleden echt niet op zou stemmen kon zo nu en dan nu wel op een stem rekenen.
Maar nu ga ik afscheid nemen.
Ik trek de manier van vragen om een loting erg slecht.
De mazzel!
In al die jaren is mijn smaak en kijk groter geworden.
Waar ik een paar jaar geleden echt niet op zou stemmen kon zo nu en dan nu wel op een stem rekenen.
Maar nu ga ik afscheid nemen.
Ik trek de manier van vragen om een loting erg slecht.
De mazzel!
0
geplaatst: 5 december 2023, 19:28 uur
Kom op Vincent, blijf erbij.
Je reactie is heel begrijpelijk, wij vinden het ook niet leuk.
Laat de kerstdagen er nog eens overheen gaan, misschien dat die dagen nog voor verzoening zorgen?
We zijn al met zo'n klein clubje...
Je reactie is heel begrijpelijk, wij vinden het ook niet leuk.
Laat de kerstdagen er nog eens overheen gaan, misschien dat die dagen nog voor verzoening zorgen?
We zijn al met zo'n klein clubje...
1
geplaatst: 5 december 2023, 20:31 uur
Dat is zo, Jaap. Ik wil er ook niet mee stoppen, ik vind het een leuk spel, tijdverdrijf en baal er ook best van.
Maar ik heb echt moeite met het “loten teef” gebeuren. Ik vind het respectloos en minachtend.
En als het al een paar keer benoemd is, zelfs een keer verwijderd. Je dan nog doorgaat, of door het verbasteren van het woord of je zegt het gewoon. Dan weet ik niet hoe ik daar verzoening in moet vinden.
Volgens mij is het dan alleen maar leuk om er schijt aan te hebben, ik denk dat het stoer is ofzo.
Misschien kan Johnny Marr er zelf op reageren.
0
geplaatst: 6 december 2023, 09:08 uur
Laten we gauw verder gaan met de muziek.
Ik verwacht nog een paar interessante battles.
Ik verwacht nog een paar interessante battles.
0
geplaatst: 6 december 2023, 09:15 uur
Laten we verdergaan. Er zijn wel ergere dingen, niet? Mocht ik je gekwetst hebben, wil ik je oprecht mijn excuses aanbieden.
1
geplaatst: 6 december 2023, 16:03 uur
Vrienden zullen jullie waarschijnlijk niet worden. Hoeft ook niet.
Een beetje rekening houden met elkaar is op zich al prima.
Het gaat om de fun van dit topic toch?
We zijn er trouwens bijna. Nog twee jaargangen hierna + 2023.
Dat kunnen jullie nog wel uitzitten toch?
Game on!
Een beetje rekening houden met elkaar is op zich al prima.
Het gaat om de fun van dit topic toch?
We zijn er trouwens bijna. Nog twee jaargangen hierna + 2023.
Dat kunnen jullie nog wel uitzitten toch?
Game on!
1
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 december 2023, 18:57 uur
Berichten verwijderd,
Hou het inderdaad netjes en beschaafd. Dit topic heeft dit niet nodig (de hele site trouwens niet), maar excuses zijn gemaakt. Ik zal er ook op toezien dat deze ook gehanteerd worden en als AOVV heeft geloot kunnen we verder.
Hou het inderdaad netjes en beschaafd. Dit topic heeft dit niet nodig (de hele site trouwens niet), maar excuses zijn gemaakt. Ik zal er ook op toezien dat deze ook gehanteerd worden en als AOVV heeft geloot kunnen we verder.
3
geplaatst: 6 december 2023, 19:40 uur
Ik heb de loting bewust even achterwege gelaten, hopelijk kunnen we met een propere lei voort. Heavy metal is toegestaan in dit topic, maar het hoeft voor de rest allemaal niet te heftig te worden, jongens. 
1. Pro-Pain - Shreds of Dignity vs. Opeth - Deliverance
2. Weedeater - Bull vs. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion
3. Bathory - Nordland vs. Krux - Krux
4. Bongzilla - Greenthumb vs. Dream Theater - The Glass Prison
Mooi achttal is het geworden, met enkele absoluut verwachte songs maar ook enkele verrassingen. Ik ga alles nog 'ns beluisteren hoor, jullie ook?

1. Pro-Pain - Shreds of Dignity vs. Opeth - Deliverance
2. Weedeater - Bull vs. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion
3. Bathory - Nordland vs. Krux - Krux
4. Bongzilla - Greenthumb vs. Dream Theater - The Glass Prison
Mooi achttal is het geworden, met enkele absoluut verwachte songs maar ook enkele verrassingen. Ik ga alles nog 'ns beluisteren hoor, jullie ook?
0
geplaatst: 6 december 2023, 19:42 uur
0
geplaatst: 6 december 2023, 19:44 uur
In deze ronde volgens mij niet, ABDrums, maar de uitschakeling was tweemaal best nabij!
1
geplaatst: 6 december 2023, 19:52 uur
Nee, inmiddels ken ik de liedjes wel voldoende.
Daarbij "moet" ik nog heel veel muziek luisteren uit Botswana, Lesotho, Madagaskar, Malawi, Mozambique, Swaziland, Zambia en Zimbabwe voor een ander spelletje.
0-4
Daarbij "moet" ik nog heel veel muziek luisteren uit Botswana, Lesotho, Madagaskar, Malawi, Mozambique, Swaziland, Zambia en Zimbabwe voor een ander spelletje.

0-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.