MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song "De Grote Finale #2

zoeken in:
AOVV schreef:
In deze ronde volgens mij niet, ABDrums, maar de uitschakeling was tweemaal best nabij!

Onterecht in mijn ogen (of: oren...), want volgens mij is Deliverance de gedoodverfde winnaar van deze jaargang.

DjFrankie (moderator)
0-5

Laat ons ditmaal tot de 6 gaan trouwens, voeg ik in alle gauwte nog toe.

Excuus voor het oponthoud, ik zal hem afmaken!

0-6

DjFrankie (moderator)
0-1

DjFrankie (moderator)
1-1

1-2

De zang bij Bathory vind ik toch wel een minpunt.

Twee wat minder bekende songs die het best ver geschopt hebben, en bij mij ondertussen in een schuif liggen die zich in de opperste regionen bevindt.. Moeilijke keuze dus, maar dat rauwe, koppige en-we-gaan-maar-doorkarakter van Bathory blijft het 'm doen voor mij.

2-3

24 uur is echt weer voorbij. Weinig stemmers deze ronde.
Krux naar de laatste vier. Verrassend!

Als Bathory bij de laatste vier zou zitten, dan zou dat net zo verrassend zijn geweest.
2-2

DjFrankie (moderator)
4-5

DjFrankie (moderator)
DT verder, en de 1/2 finale mag gestart worden AOVV

Enkele deelnemers aan dit spelletje hadden allicht gehoopt dat dit de finale zou worden, het lot besliste anders! Wie wint deze strijd der titanen? Ik trap alvast af.

1. Opeth - Deliverance vs. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion

1-0

2-0

Wel saillant trouwens dat ik drie van de vier halvefinaledeelnemers heb mogen nomineren met de allereerste nominatie van deze jaargang.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.