MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2004

zoeken in:

Eerlijk gezegd is Shake juist leuker dan in mijn herinnering!

23. DJ Maurice Ft. Jelle B - Heb Je Even Voor Mij Vs. Boris - M.S.G.

0-1

Niks mis met een portie Japanse noise op z'n tijd

0-2 al is het wel een JT-ripoff

24. André Hazes - Met Kerst Ben Ik Alleen [2004 Versie] Vs. The Corrs - Summer Sunshine

Ach, de donkere dagen voor Kerst zijn begonnen

1-0

25. Usher - Confessions Pt. 2 Vs. Ashlee Simpson - Pieces Of Me

laxus11 schreef:
Welkom allen bij het jaar 2004!

(afbeelding)

Filmmaker Theo van Gogh wordt door een moslimextremist vermoord. En een schietpartij op een school schokt Nederland. Een leerling schiet in het Terra College in Den Haag conrector Hans van Wieren dood. Nederland treurt met het koninklijk huis. Prinses Juliana en prins Bernhard overlijden. In Madrid worden bomaanslagen gepleegd in treinen en op een station. En het gijzelingsdrama in Beslan houdt de wereld dagen in de greep. Tsjetsjeense terroristen bestormen een basisschool en gijzelen honderden kinderen, leerkrachten en ouders. De gijzeling eindigt in een bloedbad.

Jaaroverzichten die al op 19 december worden uitgezonden zodat de belangrijkste gebeurtenis van 2004 er niet eens bij staat. NOS

0-4

26. Frans Bauer - Had Ik Maar Nooit Naar Jou Gekeken Vs. George Michael - Amazing

Had ik maar nooit naar jou geluisterd

0-1

27. Avril Lavigne - Don't Tell Me Vs. Ritmo Dynamic - Calinda

Gast
geplaatst: vandaag om 01:28 uur

geplaatst: vandaag om 01:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.