Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2021, 22:29 uur
Eerlijk gezegd is Shake juist leuker dan in mijn herinnering!
0
geplaatst: 4 november 2021, 07:55 uur
23. DJ Maurice Ft. Jelle B - Heb Je Even Voor Mij Vs. Boris - M.S.G.
0
geplaatst: 4 november 2021, 09:50 uur
24. André Hazes - Met Kerst Ben Ik Alleen [2004 Versie] Vs. The Corrs - Summer Sunshine
Ach, de donkere dagen voor Kerst zijn begonnen
1-0
Ach, de donkere dagen voor Kerst zijn begonnen

1-0
0
geplaatst: 4 november 2021, 11:31 uur
25. Usher - Confessions Pt. 2 Vs. Ashlee Simpson - Pieces Of Me
0
geplaatst: 4 november 2021, 11:33 uur
laxus11 schreef:
Welkom allen bij het jaar 2004!
(afbeelding)
Filmmaker Theo van Gogh wordt door een moslimextremist vermoord. En een schietpartij op een school schokt Nederland. Een leerling schiet in het Terra College in Den Haag conrector Hans van Wieren dood. Nederland treurt met het koninklijk huis. Prinses Juliana en prins Bernhard overlijden. In Madrid worden bomaanslagen gepleegd in treinen en op een station. En het gijzelingsdrama in Beslan houdt de wereld dagen in de greep. Tsjetsjeense terroristen bestormen een basisschool en gijzelen honderden kinderen, leerkrachten en ouders. De gijzeling eindigt in een bloedbad.
Welkom allen bij het jaar 2004!
(afbeelding)
Filmmaker Theo van Gogh wordt door een moslimextremist vermoord. En een schietpartij op een school schokt Nederland. Een leerling schiet in het Terra College in Den Haag conrector Hans van Wieren dood. Nederland treurt met het koninklijk huis. Prinses Juliana en prins Bernhard overlijden. In Madrid worden bomaanslagen gepleegd in treinen en op een station. En het gijzelingsdrama in Beslan houdt de wereld dagen in de greep. Tsjetsjeense terroristen bestormen een basisschool en gijzelen honderden kinderen, leerkrachten en ouders. De gijzeling eindigt in een bloedbad.
Jaaroverzichten die al op 19 december worden uitgezonden zodat de belangrijkste gebeurtenis van 2004 er niet eens bij staat. NOS

0
geplaatst: 4 november 2021, 12:05 uur
0-4
26. Frans Bauer - Had Ik Maar Nooit Naar Jou Gekeken Vs. George Michael - Amazing
Had ik maar nooit naar jou geluisterd
0-1
26. Frans Bauer - Had Ik Maar Nooit Naar Jou Gekeken Vs. George Michael - Amazing
Had ik maar nooit naar jou geluisterd

0-1
0
geplaatst: 4 november 2021, 12:36 uur
27. Avril Lavigne - Don't Tell Me Vs. Ritmo Dynamic - Calinda
* denotes required fields.