MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2004

zoeken in:
5-9 mag deze KO winnen

4. Evanescence - My Immortal Vs. Gwen Stefani - What You Waiting For?

1-0

Persoonlijk vind ik dat The Neptunes-producties die periode van de hitlijsten wel getekend hebben en er een hoop creativiteit in te vinden is, dus wat mij betreft terecht dat er eentje zo ver komt.

2-4

Laat het maar een Gwen vs. Kelis finale worden

7-7 mooie kwartfinales maar pijnlijk dat in elke battle mijn favoriet het onderspit delft

catdog schreef:

Laat het maar een Gwen vs. Kelis finale worden

Dat zou een flinke domper zijn!

Arrie schreef:
Niet echt, Keane staat nota bene in de top 250 met het bijbehorende album en beide Keane-nummers staan hoog in de MuMeladder. Dus ja, typisch MuMe.

Ik heb het zeker niet paraat maar volgens mij zijn die Keane nummers behoorlijk gestegen dit jaar.

Somewhere only we know stond de afgelopen twee jaren al top 200. Gewoon een zeer populair nummer op MuMe.

Arrie schreef:
Somewhere only we know stond de afgelopen twee jaren al top 200. Gewoon een zeer populair nummer op MuMe.

Ow oké, excuses voor mijn misplaatste opmerking dan...

LucM schreef:
(quote)

Dat zou een flinke domper zijn!

Die flinke domper zou pas de Evanescence vs. Keane finale zijn waar we nu hard naar op weg zijn.

Keane ligt er toch uit?

Maakt niet uit, klagen om t klagen over de uitslagen. Over typisch Mume gesproken

Meen je. Kun je nagaan. Ben nog steeds niet over Nelly vs Keane heen

Gast
geplaatst: vandaag om 18:32 uur

geplaatst: vandaag om 18:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.