Muziek / Muziekgames / De Commerciële K.O. jaren: 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2021, 12:44 uur
Ik ken minimaal de helft niet van de nummers die meedoen, althans in ieder geval niet op artiest en/of titel. Bij beluistering wel soms een "Ow jaa" ervaring. Dus nu al inschatten wie de kanshebbers zijn vind ik lastig. Ik neem aan dat je ze ook niet allemaal mee zingt?
1-1
1-1
0
geplaatst: 3 november 2021, 12:49 uur
vigil schreef:
Ik ken minimaal de helft niet van de nummers die meedoen, althans in ieder geval niet op artiest en/of titel. Bij beluistering wel soms een "Ow jaa" ervaring. Dus nu al inschatten wie de kanshebbers zijn vind ik lastig. Ik neem aan dat je ze ook niet allemaal mee zingt?
1-1
1-1
Nee zeker niet, maar de topsongs ken ik wel. Vrouwen domineren daar de afgelopen jaren toch wel. Qua pop. Veel andere genres zijn er ook niet meer eigenlijk.
U2, Coldplay etc nog wel, maar dat roept, vaak terecht, meer weerstand op.
0
geplaatst: 3 november 2021, 13:11 uur
4-1
13. Anastacia - Welcome to My Truth Vs. Kim-Lian - Garden Of Love
1-0
13. Anastacia - Welcome to My Truth Vs. Kim-Lian - Garden Of Love
1-0
0
geplaatst: 3 november 2021, 13:39 uur
1-1
Kim heeft goed naar de clip van Nick en Kylie gekeken voordat ze deze clip maakte
Kim heeft goed naar de clip van Nick en Kylie gekeken voordat ze deze clip maakte
0
geplaatst: 3 november 2021, 13:46 uur
1-2
Kim-Lian treft het dat ik een absolute schurfthekel aan Anastacia heb.
Kim-Lian treft het dat ik een absolute schurfthekel aan Anastacia heb.
0
geplaatst: 3 november 2021, 14:08 uur
14. 2Pac featuring the Notorious B.I.G. - Runnin' (Dying to Live) Vs. The Darkness - Christmas Time (Don't Let The Bells End)
0
geplaatst: 3 november 2021, 16:35 uur
15. Danzel - Pump It Up! Vs. Keane - Everybody's Changing
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 november 2021, 17:16 uur
17. Snoop Dogg featuring Pharrell - Drop It Like It's Hot Vs. Ciara featuring Petey Pablo - Goodies
1-0
1-0
* denotes required fields.