MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Radio 2 Top 2000 XXL KO #2

zoeken in:
391 Jim Croce - Bad Bad Leroy Brown vs. U2 - Where the Streets Have No Name

0-1 alweer U2

0-2

Zack
0-3

0-5

2-5

392 a-ha - The Sun Always Shines on T.V. vs. The Carpenters - (They Long to Be) Close to You

1-0

1-2

Dim
2-2

Zack
We wachten op de deelnemers die wel meedoen , maar structureel te beroerd zijn om een nieuwe battle te plaatsen.....

393 The Beatles - Yellow Submarine vs. Serge Gainsbourg & Jane Birkin - Je t'aime... moi non plus

0-1

1-1

2-1

Dim
2-3

Dim
Zack schreef:
We wachten op de deelnemers die wel meedoen , maar structureel te beroerd zijn om een nieuwe battle te plaatsen.....

Niet buitengewoon constructief/effectief, zo'n opmerking. Dan liever: "Zou degene die de doorslaggevende stem plaatst, de nieuwe battle willen plaatsen?".

2-5

Ik ga nu niet stemmen op Gainsbourg, want dan moet ik een nieuwe battle plaatsen en daar heb ik mooi geen zin in…

394 The Police - Can't Stand Losing You vs. The Scene - Blauw

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:00 uur

geplaatst: vandaag om 14:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.