MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favorite Metalalbum Opener (K.O.)

zoeken in:
Battery is fantastisch, maar toch zou ik het raar vinden als dat een finalenummer gaat worden. Evenzogoed had ik dat ook zeker niet van Caught Somewhere in Time verwacht. Maakt dit spelletje wel net zo aardig.
3-1

Battery tegen Caught Somewhere in Time zou mooi en terecht zijn, want beide het uit beste metaljaar ooit.

DjFrankie (moderator)
3-2

Pff wat jammer van Ghost of Perdition. Had het dat nummer echt gegund.

Voor wat deze battle betreft: 4-2

4-3

6-4

6-6

Die zag ik niet aankomen. Maiden wint van Opeth (had ik niet verwacht) en Black Sabbath lijkt het te gaan winnen van Metallica, dat maakt de finale wel makkelijker voor me trouwens (als het zo blijf natuurlijk).

Ik rekende eigenlijk al een hele poos op een finale Metallica-Opeth.

odi
7-8

7-9

Johnny Marr schreef:
jordidj1 doe ook eens je zegje

Ik had niet kunnen kiezen, sorry.

Zack
FINALE : tot de 9 , 2 verschil !!

Black Sabbath - Black Sabbath vs. Iron Maiden - Caught Somewhere in Time

Zack
1-0

1-1

2-2

Nu wel

2-3

2- 4

Mooie finale is het geworden, en hoewel ik Somewhere in Time een sterkere plaat vind dan Sabbath's onheilige debuut, gaat het hier natuurlijk om de songs, en blijft die iconische doomtrack van Sabbath onwankelbaar.

3-4

Fijn spelletje dit, ik kijk al uit naar volgende varianten.

odi
4-4

DjFrankie (moderator)
6-4

8-4

Ben net een boek aan het lezen waarin wordt uitgelegd waarom mensen van voorspelbare muziek houden. Het was misschien te voorspellen dat het nummer met de voorspelbaarste riff zal winnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.