MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!

zoeken in:
28. Pat Boone - Don't Forbid Me Vs. Elvis Presley - All Shook Up

0-1

0-2

0-3

Pittig nummer van Elvis.

0-4

29. The Four Lads - Standing on the Corner Vs. Frank Sinatra - I've Got You Under My Skin

0-1 Sympathiek nummer van de Four Lads maar Frank wint het

0-2

Frank's stem en charme kruipen onder de huid, en die vier kerels staan dat schouwspel vanop een straathoek bewonderend te bekijken (terwijl ze gewoon een mooi liedje brengen hoor).

0-3

Idd, ze staan erbij en kijken ernaar. Niet watching naar all the girls, maar naar hoe Frank al die meiden onder zijn huid krijgt. Tsja, wat je al met een stem kan doen. Dé stem.

0-4

30. Ray Charles - What'd I Say Vs. Fats Domino - Blue Monday
Leuk moppie hoor, van Fats, maar volstrekt kansloos tegenover een van Ray's meest iconische nummers.

1-0

2-0

4-0

31. Les Paul & Mary Ford - How High the Moon Vs. Nat King Cole - Unforgettable

0-1

0-3

0/4

1-4

32. Brenda Lee - Rockin Around the Christmas Tree Vs. The Modern Jazz Quartet - Django

0-1

Kerst in hartje zomer: dat werkt bij mij niet. Tijdens kerst werkt dit nummer bij mij trouwens ook niet.
0-2

Tijdens kerst werk ik ook niet: helemaal eens met de dokter.

0-3

1-3

2-3

2/4

33. Danny and The Juniors - At the Hop Vs. Ella Fitzgerald - Ev'rytime We Say Goodbye

Grappig toeval, halverwege een live-uitvoering op YouTube probeert Danny vergeefs een spagaat en wordt een beetje sukkelig-grappig aangeduwd door een Junior (rond 1'20"). En dat terwijl ik zojuist hiervoor had gekeken naar de meest mindblowing tapdansact die ik ooit heb gezien: Nicholas Brothers - 1943 (met dank aan Humberto Tan in Zomergasten)

De ene leuk van naïviteit, de andere mooi van breekbaarheid. Lastig kiezen.
0-1

1-1 Maar beide mooi

1-2

2-2 twee toppers

2-3, idd twee toppers!

2-4

34. Johnny Mathis - Chances Are Vs. Elvis Presley - Wear My Ring Around Your Neck

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.