Muziek / Muziekgames / The Fabulous 50's KO!
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juli 2022, 15:31 uur
Allebei leuk. Doorslag is de "zangstijl" op 1'30": GE-WEL-DIG!! 
3-1

3-1
0
geplaatst: 21 juli 2022, 21:08 uur
17. Clarence "Frogman" Henry - Ain't Got No Home Vs. Little Walter - Juke Tot de vier toch?
3-2
3-2
0
geplaatst: 21 juli 2022, 23:08 uur
1-2
Ik stem niet gauw tegen Jerry Lee, maar dit vind ik een erg fraai Frans chanson.
Ik stem niet gauw tegen Jerry Lee, maar dit vind ik een erg fraai Frans chanson.
0
geplaatst: 21 juli 2022, 23:29 uur
Dit spelletje genereert (tot nu toe) (te) weinig liefhebbers. Zelfs t/m de vier blijkt al niet elke dag haalbaar? Nouja, knus cluppie dan maar.
Wederom allebei mooi. Kon niet kiezen, daarom van allebei een liveversie geluisterd. Toen toch duidelijk gezwicht voor de heerlijke energie van JLL van een geweldig leuk clipje van NRRArchives.
2-2
Wederom allebei mooi. Kon niet kiezen, daarom van allebei een liveversie geluisterd. Toen toch duidelijk gezwicht voor de heerlijke energie van JLL van een geweldig leuk clipje van NRRArchives.
2-2
0
geplaatst: 22 juli 2022, 13:29 uur
9. Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Let's Call the Whole Thing Off Vs. Miles Davis - Générique
0
geplaatst: 22 juli 2022, 13:41 uur
1-1
Beiden sterk, maar de soundtrack van Ascenseur pour l'Echafaud heeft bij mij toch nog een streepje voor.
Beiden sterk, maar de soundtrack van Ascenseur pour l'Echafaud heeft bij mij toch nog een streepje voor.

0
geplaatst: 22 juli 2022, 23:24 uur
Ik had Ella & Louis van harte een langer leven in dit spelletje gegund, een héérlijk liedje met een superleuke tekst, maar de wonderschone moody sfeer die Miles hier neerzet is onweerstaanbaar.
1-4
1-4
1
geplaatst: 22 juli 2022, 23:37 uur
20. Fats Domino - I'm Walkin' Vs. "Tennessee" Ernie Ford - Sixteen Tons
0-1 Beide
0-1 Beide

2
geplaatst: 22 juli 2022, 23:37 uur
20. Fats Domino - I'm Walkin' Vs. "Tennessee" Ernie Ford - Sixteen Tons
Wederom allebei weer erg leuk, maar die van Ernie is natuurlijk geweldig. Vonden ze ook bij South Park.
Ik heb het nummer trouwens in de jaren 90 leren kennen via een obscure doommetalcover
Ik luister niet zo heel frequent naar muziek uit dit decennium, maar inmiddels kan ik wel zeggen dat je een verdomd leuke collectie 50s muziek bij elkaar hebt verzameld laxus11. Leuk om eraan mee te doen.
0-2
Wederom allebei weer erg leuk, maar die van Ernie is natuurlijk geweldig. Vonden ze ook bij South Park.
Ik heb het nummer trouwens in de jaren 90 leren kennen via een obscure doommetalcover
Ik luister niet zo heel frequent naar muziek uit dit decennium, maar inmiddels kan ik wel zeggen dat je een verdomd leuke collectie 50s muziek bij elkaar hebt verzameld laxus11. Leuk om eraan mee te doen.
0-2
0
geplaatst: 23 juli 2022, 08:14 uur
21. Howlin' Wolf - Moanin' at Midnight Vs. The Crickets is - That'll Be the Day
1-0
Tweemaal geweldig, al primeert de machtige stem van Wolf wat mij betreft.
1-0
Tweemaal geweldig, al primeert de machtige stem van Wolf wat mij betreft.
0
geplaatst: 23 juli 2022, 09:47 uur
Een huilende wolf en krekels: ik had dit vannacht moeten luisteren en niet in de ochtend.
2-2
2-2
0
geplaatst: 23 juli 2022, 22:01 uur
4-2
22. Don Cherry - Band of Gold Vs. Charles Mingus - Fables of Faubus/Original Faubus Fables
0-0
22. Don Cherry - Band of Gold Vs. Charles Mingus - Fables of Faubus/Original Faubus Fables
0-0
* denotes required fields.