MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Elvis Presley KO – Deel III: 1970s

zoeken in:
9. She Wears My Ring vs Always on My Mind

0-1

jeb777
0-4

0-5
Ik duik hier af en toe op..waarom ?
Om serieus mee te doen wil ik beiden nrs altijd(her)beluisteren...en daarvoor heb ik niet altijd gelegenheid voor

10. I, John vs He Is My Everything

jeb777
1-0

teus schreef:

Om serieus mee te doen wil ik beiden nrs altijd(her)beluisteren...en daarvoor heb ik niet altijd gelegenheid voor

Zeker doen , gewoon aansluiten wanneer het gelukt is.

He Is My Everything is misschien wel het belachelijkste nummer dat Elvis ooit heeft opgenomen. There Goes My Everything, maar dan omgeschreven om over God/Jezus te gaan... holy crap... lijkt wel die aflevering van South Park (Faith+1)

2-0

jeb777
[quote]Shaky schreef:
He Is My Everything is misschien wel het belachelijkste nummer dat Elvis ooit heeft opgenomen./quote]

Precies wat ik ook dacht

11. Hound Dog (slow version) vs Woman Without Love

Hartstikke leuk die slow version, en een totaal andere versie dan de 50s hit, maar toch...

0-1

jeb777
0-4

12. We Can Make the Morning vs It Won't Seem Like Christmas (Without You)

13. Your Love's Been a Long Time Coming vs A Hundred Years from Now

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:23 uur

geplaatst: vandaag om 07:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.