MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 500 Hard 'n Heavy (K.O.)

zoeken in:

Da fuck? Hebben jullie dat simpele moppie van Priest door laten gaan ten koste van deze Mercyful Fate classic? Really? Een familiair roadtripdeuntje prefereren boven geniaal duister occultisme? Ik zal jullie nooit begrijpen.
Het is treurig gesteld met de metalheads op MM vandaag de dag. Dit is het tegenovergestelde van ketterij, dus jullie zijn een stelletje brave papen. Het is zondag, dus ga maar fijn in vrome pas naar de middagdienst, jullie.
Prijs de Heer ƒ7,50... ƒ9,-... ƒ12,50... ƒ13,60.... ja, jullie prijzen Hem steeds meer.♪♪

32. Child in Time by Deep Purple vs. Sober by Tool
Poeh hé... dit is wel een lastige.
0-1

De beste van Tool tegen één van de allergrootste rockiconen uit de geschiedenis. Ik moet er wel

1-2 van maken, al zou Sober minstens 9 van de 10 andere willekeurige battles hebben gewonnen.

Ik laat de dinosaurus even voor wat ie is.

1-3

Niet zo lastig:

2-4

Totaal onvergelijkbaar en beide toch zo ontzettend briljant. Child in Time krijgt bij mij nipt de voorkeur.

4-4

33. Iron Man by Black Sabbath vs. In My World by Anthrax

1-0

Weer zo'n opvallende keuze, al vind ik dit wel een erg gave, zij het wat vergeten song van Anthrax.
Echter, net niet gaaf genoeg.
3-0

34. Fade to Black by Metallica vs. Creatures of the Night by KISS

1-0

5-0

35. T.N.T by AC/DC vs. Blinded by Fear by At the Gates

1-0

Appels met peren.
2-2

At The Gates sneuvelt....

36. Blackened by Metallica vs. Girls, Girls, Girls by Mötley Crüe
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.