MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2023]

zoeken in:

johan de witt schreef:
Kiwanuka eerste en laatste, raar.

In de playlist kwamen ze logischerwijs ook na elkaar en dan komt Love and Hate niet zo goed uit de verf.

Gretz schreef:
(quote)

Misschien moeten we nog een x een tweede editie van deze K.O. organiseren. Meg zou nu immers de vloer aanvegen met eerste winnaar Scarlett, ja toch catdog?

Sorry, ben van team geswitcht.

Mijn lijstje als laatste hè

Ik ga even wat eten, Porcupine Head neemt het het komende anderhalf uur van me over!

Wat over?

Lijkt me dat Not en Venice Bitch vanaf 2026 de Witte Trui'en onder elkaar gaan verdelen. Zij zijn voor de Witte Trui wat Haaland en Mbappé voor het internationale voetbal zijn.

Ben verder wel verbaasd dat Placebo het zo goed doet. Voor mij een band waarin ik na het derde album (alweer 20 jaar terug) mijn interesse verloor en dit nummer doet daardoor nogal anachronistisch aan.

Verder: goed bezig Sander, PH en Onweerwolf! En Gretz die overal statistiekjes voor heeft.

herman schreef:
Lijkt me dat Not en Venice Bitch vanaf 2026 de Witte Trui'en onder elkaar gaan verdelen.

Niet te vroeg juichen, ben van plan komend jaar Wespennest te nomineren

Placebo doet het helaas ook veel beter dan verwacht, verreweg het minste nummer van de finale.

Hey, ik mag mijn eigen lijstje presenteren. Yay! Zo hadden jullie hem dus ook kunnen rangschikken :
https://i.vgy.me/yk9TtF.png
We zijn inmiddels over de helft, maar nog lang niet klaar. Coming up next: Arrie!

Onweerwolf
ATCQ volle bak.

Titmeister schreef:
(quote)

Niet te vroeg juichen, ben van plan komend jaar Wespennest te nomineren

Placebo doet het helaas ook veel beter dan verwacht, verreweg het minste nummer van de finale.

Ah, Wespennest zou wel een mooie finalist zijn inderdaad!

Ik heb al jaren niet meer genomineerd eigenlijk, de meesten waren toch kansloos. Maar misschien dit jaar weer eens proberen.

En eens over Placebo, al scoren Beach House en Phosphorescent bij mij ook een krappe onvoldoende.

Porcupine Head schreef:
Hey, ik mag mijn eigen lijstje presenteren. Yay! Zo hadden jullie hem dus ook kunnen rangschikken :
We zijn inmiddels over de helft, maar nog lang niet klaar. Coming up next: Arrie!

Moet gezegd: deftig lijstje!

Line of Fire is dit jaar in een nieuwe versie uitgebracht met Sharon van Etten, dus die kan zo nog 10 jaar mee.

herman schreef:
Lijkt me dat Not en Venice Bitch vanaf 2026 de Witte Trui'en onder elkaar gaan verdelen.
Laten we het alsjeblieft niet zo ver komen.

herman schreef:
Ben verder wel verbaasd dat Placebo het zo goed doet. Voor mij een band waarin ik na het derde album (alweer 20 jaar terug) mijn interesse verloor en dit nummer doet daardoor nogal anachronistisch aan.
Beautiful James behoort absoluut tot hun beste werk en zou zeker passen tussen de singles in hun hoogtijdagen. Maar hoop eigenlijk dat het hier de komende jaren tot een vaste Witte Trui finale deelnemer zal gaan behoren.

Onweerwolf
herman schreef:
Ik heb al jaren niet meer genomineerd eigenlijk, de meesten waren toch kansloos.

De volgende is desalniettemin van jou.

Grappig, nooit geweten dat dit Jose Gonzalez was.

Onweerwolf schreef:
(quote)

De volgende is desalniettemin van jou.

Ah, lang niet gehoord. Blijft mooi en past ook wel in deze tijd van het jaar qua sfeer.

Ondertussen mijn vriendin: "is dit David Bowie?" Dus niet zo onlogisch dat ik dit wel kan waarderen.

Scorpion_21 schreef:
Dit is t moment waarop phosphorecent definitief afhaakt

Dit was best spot on

Big Thief Dit was achteraf toch wel mijn favoriete concert van 2023.

#PreviousPlay - De enige echte MuMeHuisband in het laatste jaar van deelname

#103 REVERE - I Won't Blame You

https://i.ytimg.com/vi/7NaSxkAM_fM/maxresdefault.jpg

Shout-out naar aERodynamIC

Jouw stream loopt wat achter Gretz?

herman schreef:
Jouw stream loopt wat achter Gretz?

Nee, ik was vergeten op 'plaatsen' te drukken

En nog bezig met de nieuwe stats, tijd is schaars haha

Haha, hard werken voor jou ja zo'n finaledag.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Plastic Simbi House, Geerts nieuwe crew, lekker phuh.

Arno ArthurDZ 123poetertjes jordidj1

Aha, ik begrijp dat ik ben vervangen

Ze hadden wel twee namen die beginnen met Ar nodig om jou te vervangen, dus je kunt wel nagaan hoe belangrijk jij bent

Gast
geplaatst: vandaag om 14:29 uur

geplaatst: vandaag om 14:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.