MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O. (#2)

zoeken in:
3-4

4-4

481. Boudewijn De Groot - Terug van Weggeweest Vs. Gram Parsons - Return Of The Grievous Angel

1-0

2-2 zouden allebei door moeten gaan

4-2

4-5 twee juweeltjes

Bedankt om de nieuwe battle te plaatsen, johan de witt.

482. Jeff Wayne ft. Justin Hayward - Forever Autumn Vs. Skids - Into The Valley

DjFrankie (moderator)
3-2

5-3

Bedankt om de nieuwe battle te plaatsen, teus.

483. Ian Hunter - Once Bitten Twice Shy Vs. Big Star - Blue Moon

0-1

1-1

Terechte opmerking hierboven. Wie te lamlendig is om nieuwe battles te plaatsen kan beter stoppen mee te doen. Dat is gewoon vervelend voor iedereen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip. Maar het kan volgens mij niet zo zijn dat niemand in staat is een nieuwe battle te plaatsen wanneer de laaste is afgelopen, toch?

ABDrums schreef:

Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip.

Nog beter: plaats dan geen beslissende stem.

Wat boeit het eigenlijk? Een ander plaatst vanzelf wel een nieuwe battle, waarom zou de laatste dat per se moeten doen? Sowieso vreemd commentaar van sommigen die zelf in het verleden nooit een nieuwe battle plaatsten, wat jij Johnny Marr...

luigifort schreef:
Sowieso vreemd commentaar van sommigen die zelf in het verleden nooit een nieuwe battle plaatsten, wat jij Johnny Marr...

Ik zei het gwn om johan te kutten, jwz.

Ja en da's niet aardig hè...

luigifort schreef:
Ja en da's niet aardig hè...

Rapporteer me dan.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:36 uur

geplaatst: vandaag om 17:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.