Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2023, 06:48 uur
481. Boudewijn De Groot - Terug van Weggeweest Vs. Gram Parsons - Return Of The Grievous Angel
1-0
1-0
2
geplaatst: 13 maart 2023, 10:45 uur
Bedankt om de nieuwe battle te plaatsen, johan de witt.
482. Jeff Wayne ft. Justin Hayward - Forever Autumn Vs. Skids - Into The Valley
482. Jeff Wayne ft. Justin Hayward - Forever Autumn Vs. Skids - Into The Valley
1
geplaatst: 13 maart 2023, 11:30 uur
Bedankt om de nieuwe battle te plaatsen, teus.
483. Ian Hunter - Once Bitten Twice Shy Vs. Big Star - Blue Moon
483. Ian Hunter - Once Bitten Twice Shy Vs. Big Star - Blue Moon
0
geplaatst: 13 maart 2023, 11:34 uur
1-1
Terechte opmerking hierboven. Wie te lamlendig is om nieuwe battles te plaatsen kan beter stoppen mee te doen. Dat is gewoon vervelend voor iedereen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip. Maar het kan volgens mij niet zo zijn dat niemand in staat is een nieuwe battle te plaatsen wanneer de laaste is afgelopen, toch?
Terechte opmerking hierboven. Wie te lamlendig is om nieuwe battles te plaatsen kan beter stoppen mee te doen. Dat is gewoon vervelend voor iedereen. Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip. Maar het kan volgens mij niet zo zijn dat niemand in staat is een nieuwe battle te plaatsen wanneer de laaste is afgelopen, toch?

1
geplaatst: 13 maart 2023, 11:37 uur
ABDrums schreef:
Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip.
Mocht je niet in de gelegenheid zijn (werk, musicmeter op telefoon, etc.), dan heb ik begrip.
Nog beter: plaats dan geen beslissende stem.
1
geplaatst: 13 maart 2023, 11:40 uur
Wat boeit het eigenlijk? Een ander plaatst vanzelf wel een nieuwe battle, waarom zou de laatste dat per se moeten doen? Sowieso vreemd commentaar van sommigen die zelf in het verleden nooit een nieuwe battle plaatsten, wat jij Johnny Marr...
0
geplaatst: 13 maart 2023, 11:42 uur
luigifort schreef:
Sowieso vreemd commentaar van sommigen die zelf in het verleden nooit een nieuwe battle plaatsten, wat jij Johnny Marr...
Sowieso vreemd commentaar van sommigen die zelf in het verleden nooit een nieuwe battle plaatsten, wat jij Johnny Marr...
Ik zei het gwn om johan te kutten, jwz.
0
geplaatst: 13 maart 2023, 11:44 uur
luigifort schreef:
Ja en da's niet aardig hè...
Ja en da's niet aardig hè...
Rapporteer me dan.
* denotes required fields.