Muziek / Muziekgames / R.E.M. Alle Singles Gerangschikt-meter
zoeken in:
1
geplaatst: 25 maart 2023, 16:25 uur
Find the river is wel als single uitgebracht ( live versie van Everybody Hurts op de b kant) maar misschien niet in NL , ik weet niet wat de regel van Luigi is.
Staat ook tussen de singles op RYM.
3
geplaatst: 25 maart 2023, 16:26 uur
Ja, ‘de regel van Luigi’ is allesbepalend uiteindelijk 
Ik bedoelde eigenlijk dat ik het meer een albumtrack dan een echte single vind.

1
geplaatst: 25 maart 2023, 18:53 uur
johan de witt schreef:
Ja klopt, ik verwacht dan ook bij de " michael version" een 10 minuten uitvoering

0
geplaatst: 25 maart 2023, 23:09 uur
Everybody Hurts: 8
Nightswimming: 7,3
Find The River: echt, serieus écht uitermate fascinerend hoe het 9's en 10'en regent bij dit nummer. Ik kan me er namelijk helemaal niks bij voorstellen. Zó'n collectieve euforie en het enige wat ik voel is: die gaap van 50tracks, ja, dié kan ik ook nauwelijks onderdrukken. 5
Nightswimming: 7,3
Find The River: echt, serieus écht uitermate fascinerend hoe het 9's en 10'en regent bij dit nummer. Ik kan me er namelijk helemaal niks bij voorstellen. Zó'n collectieve euforie en het enige wat ik voel is: die gaap van 50tracks, ja, dié kan ik ook nauwelijks onderdrukken. 5
1
geplaatst: 26 maart 2023, 09:10 uur
1
geplaatst: 26 maart 2023, 11:58 uur
Heb ik dan weer met die gevoelloze hersenloze mettol dat allemaal hetzelfde klinkt...*gaap*...
2
geplaatst: 26 maart 2023, 12:19 uur
Wat erger is, met dat soort opmerkingen kan ik het hier nog nauwelijks een veilige omgeving noemen.
1
geplaatst: 26 maart 2023, 13:06 uur
Rudi S schreef:
Maar EvilDrSmith zit jij dan niet te huilen van ontroering tijdens het luisteren naar dit nummer
Nee hoor, daar ben ik tenslotte een veel te lompe, empathieloze mettolhead voor. Hooguit dat ik in mijn ogen wrijf vanwege spontane slaapneiging.Maar EvilDrSmith zit jij dan niet te huilen van ontroering tijdens het luisteren naar dit nummer
Ik houd van meer mineur en/of meer scherpte in contemplatieve songs: het berustende, retrospectieve karakter van het nummer meandert mij te nietszeggend als kabbelende beekjes en aangeharkte bospaadjes. Compositie, akkoorden, opbouw, melodie: het is allemaal zo veilig en saai. De tekst is evenwel fraai, dus wellicht zou dat een bonuspuntje waard geweest zijn, maar het "ingekakte, uitgezakte bejaardenverzorgersgevoel om opa elke dag door het park te rolstoelen", wat het lied bij mij oproept, is voor mij te sterk om er passie uit te halen en/of in te vinden.
* denotes required fields.