Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 23:07 uur
Dat zal iets van Dire straits zijn gok ik en een Golden earring of Queen?
4
geplaatst: 5 augustus 2023, 23:08 uur
Wel jammer dat het chagrijn over 2 keer Talk Talk in de finale wat overheerst. Ondertussen hebben we wel een verrassende nummer 1 die door niemand is voorspeld. En ja ik vind Living In Another World een fantastisch nummer. Terechte winnaar van een leuke battle 

0
geplaatst: 5 augustus 2023, 23:17 uur
vigil schreef:
Poeha weet het wel..
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 23:29 uur
Feit is dat die 2 grote top 2000 hits er snel uit lagen in deze KO..
Ben het met Martijn eens dat we een mooie winnaar hebben. Bosje en Lichtje en zo mogen later dit jaar de strijd weer aangaan ..
Ben het met Martijn eens dat we een mooie winnaar hebben. Bosje en Lichtje en zo mogen later dit jaar de strijd weer aangaan ..
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 23:42 uur
Titmeister schreef:
Quizvraag - zonder te spieken: wat zijn de 2 hoogstgenoteerde 80's-nummers in de top 2000?
Hint: ik vind ze beter dan deze finale, maar niet veel
Zonder spieken: When The Lady Smiles en Metallica's One?Quizvraag - zonder te spieken: wat zijn de 2 hoogstgenoteerde 80's-nummers in de top 2000?
Hint: ik vind ze beter dan deze finale, maar niet veel
Mét spieken: oh, dan vind ik deze finale tóch beter. Uitstekende winnaar!

(En wat staat When The Lady Smiles trouwens laag!)
2
geplaatst: 6 augustus 2023, 04:58 uur
vigil schreef:
Laten we het zo zeggen dat de Kilimanjaro soms gezegend wordt met paarse neerslag

Oh en dat ik waarschijnlijk terug zou komen op mijn eerdere bewering, mocht een vd twee vervangen worden door When The Lady Smiles...
1
geplaatst: 6 augustus 2023, 10:15 uur
Krijgt Arno eigenlijk nog een prijs? Want die heeft destijds dit olijke duo in de 1ste ronde van de nominaties ingezet!

2
geplaatst: 6 augustus 2023, 10:36 uur
Haa ik weet natuurlijk als geen ander welke obscure pareltjes het goed zullen doen op MuMe. 

0
geplaatst: 6 augustus 2023, 10:43 uur
Titmeister schreef:
Laten we het zo zeggen dat de Kilimanjaro soms gezegend wordt met paarse neerslag
Oh en dat ik waarschijnlijk terug zou komen op mijn eerdere bewering, mocht een vd twee vervangen worden door When The Lady Smiles...
(quote)

Ik denk dat thr river nog hoger staat dan de paarse regen? Eveneens eerste ronde uitgeschakeld hier
2
geplaatst: 6 augustus 2023, 10:44 uur
Arno schreef:
Haa ik weet natuurlijk als geen ander welke obscure pareltjes het goed zullen doen op MuMe.
Haha, dat schept verwachtingen voor de jaren '90 editie! Misschien dat cult-bandje Radiohead of anders wel die schreeuwers uit Seatle waarvan ik nu even niet op de naam kan komen

1
geplaatst: 6 augustus 2023, 11:26 uur
Oh haha, ik dacht dat ie beslist was. Zal ik bij deze doen (minst matige vd 2):
12-15
Nope, Purple Rain 21, The River 23. One van Metallica staat er nog tussen.
12-15
Scorpion_21 schreef:
Ik denk dat thr river nog hoger staat dan de paarse regen? Eveneens eerste ronde uitgeschakeld hier
(quote)
0
geplaatst: 6 augustus 2023, 11:43 uur
Titmeister schreef:
12-15
12-15
(quote)
Dan stond purple Rain weer hoog. The river heeft er jarenlang ruim voor gestaan
7
geplaatst: 6 augustus 2023, 19:57 uur
We hebben een winnaar!
Talk Talk - Living In Another World
https://media.hitparade.ch/cover/big/talk_talk-living_in_another_world_s.jpg
Iedereen bedankt weer voor het meespelen en tot de 90's!
Talk Talk - Living In Another World
https://media.hitparade.ch/cover/big/talk_talk-living_in_another_world_s.jpg
Iedereen bedankt weer voor het meespelen en tot de 90's!
1
geplaatst: 6 augustus 2023, 20:09 uur
5
geplaatst: 6 augustus 2023, 20:49 uur
Hartelijk dank voor de organisatielaxus11
Veel plezier aan gehad. En ook wat leuke nieuwe users leren kennen. RodaJC, MartijnJonkers en JuulB: we waren het misschien niet altijd eens, maar leuk wat van jullie smaak mee te krijgen. En Arno, Dim en Poeha: volgens mij lang mijn smaak nog het dichtste bij die van jullie.
Veel plezier aan gehad. En ook wat leuke nieuwe users leren kennen. RodaJC, MartijnJonkers en JuulB: we waren het misschien niet altijd eens, maar leuk wat van jullie smaak mee te krijgen. En Arno, Dim en Poeha: volgens mij lang mijn smaak nog het dichtste bij die van jullie.
* denotes required fields.