Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:56 uur
Ik had verwacht dat The Cure - A Forest zou winnen. Dus zo voorspelbaar is het nou ook weer niet

7
geplaatst: 5 augustus 2023, 18:12 uur
Meer dan 1500 nummers en "jullie" pres(en)teren deze finale?
Ik vind dat geen enkele verantwoordelijke hiervoor ooit nog een kritische opmerking mag maken over de (voorspelbaarheid en met name eentonigheid van de) Radio 2 Top 2000.
6-10
Ik vind dat geen enkele verantwoordelijke hiervoor ooit nog een kritische opmerking mag maken over de (voorspelbaarheid en met name eentonigheid van de) Radio 2 Top 2000.
6-10
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 18:24 uur
8-11 Such a Shame
Punt van Johan is door vigil niet meegenomen. Voor wat het waard is.
Iets met
Iets met
vigil schreef:
Of te wel, zoals vaker aangegeven na het plaatsen graag even terug kijken beste mensen
Of te wel, zoals vaker aangegeven na het plaatsen graag even terug kijken beste mensen

0
geplaatst: 5 augustus 2023, 18:46 uur
9-13
2x Talk Talk in de finale. Sommige users hebben blijkbaar een hekel aan diversiteit (hoewel niets mis met Talk Talk).
2x Talk Talk in de finale. Sommige users hebben blijkbaar een hekel aan diversiteit (hoewel niets mis met Talk Talk).
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:25 uur
Poeha schreef:
Nu Zack nog, om het af te maken dan.
Nu Zack nog, om het af te maken dan.
Die krijgt n hartverzakking van 2x TT
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:35 uur
Op de RIP pagina’s (?!) staat dat ie een ander forum heeft gevonden: Living in Another (musical) World dus - oftewel 11-15 ..
3
geplaatst: 5 augustus 2023, 19:49 uur
Poeha schreef:
Iets met
Iets met
(quote)
Grote jongen ...
1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger

2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd
, goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 20:03 uur
johan de witt schreef:
Wat!? Misschien eerst een typecursus volgen? Cured?
Wat!? Misschien eerst een typecursus volgen? Cured?
Met 10 vingers op je mobiel is best een uitdaging..
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 21:16 uur
Kom kom dramaboy een keer geen Smiths in de finale kan ook best wel een keer
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 21:17 uur
Zeker maar twee van dezelfde artiest kan echt niet natuurlijk, in zo’n sterk decennium.
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 21:38 uur
EvilDrSmith schreef:
Quizvraag - zonder te spieken: wat zijn de 2 hoogstgenoteerde 80's-nummers in de top 2000?
Hint: ik vind ze beter dan deze finale, maar niet veel
* denotes required fields.