MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)

zoeken in:

laxus11 schreef:
(quote)

Goed idee dan hoeven we het spel ook niet meer te spelen

Ik had verwacht dat The Cure - A Forest zou winnen. Dus zo voorspelbaar is het nou ook weer niet

4-8 droomfinale

Meer dan 1500 nummers en "jullie" pres(en)teren deze finale?
Ik vind dat geen enkele verantwoordelijke hiervoor ooit nog een kritische opmerking mag maken over de (voorspelbaarheid en met name eentonigheid van de) Radio 2 Top 2000.
6-10

8-11 Such a Shame

Punt van Johan is door vigil niet meegenomen. Voor wat het waard is.

Iets met
vigil schreef:
Of te wel, zoals vaker aangegeven na het plaatsen graag even terug kijken beste mensen

6-12

Belachelijke finale inderdaad. Maar ach, het zij zo...

9-13

2x Talk Talk in de finale. Sommige users hebben blijkbaar een hekel aan diversiteit (hoewel niets mis met Talk Talk).

11-14

Nu Zack nog, om het af te maken dan.

Poeha schreef:
Nu Zack nog, om het af te maken dan.

Die krijgt n hartverzakking van 2x TT

Op de RIP pagina’s (?!) staat dat ie een ander forum heeft gevonden: Living in Another (musical) World dus - oftewel 11-15 ..

Poeha schreef:

Punt van Johan is door vigil niet meegenomen. Voor wat het waard is.

Iets met
(quote)

Grote jongen ...

1. Je maakt het spel kapot door niet op je voorkeur te stemmen , maar op de slTroy omdat je niet hebbrnnkan dat ik ook een mening heb waar jij niet tegen kan(dus speel je het zo).....wat jij doet altijd moet je zelf ook kunnen hebben ., Electronic aanhanger 

2. En passant wil je Thelion nog beïnvloeden .....ik beïnvloed geen users , geef net zoals sommige anderen een mening of reageer erop....Jij hebt dit spel dus definitief kapot gemaakt...gefeliciteerd  , goed bezig....als jij gewoon normaal had gestemd , was Kate door geweest dus gaat dit inderdaad nergens meer over qua uitslag....je ,et je,elf voor schut

Wat!? Misschien eerst een typecursus volgen? Cured?

johan de witt schreef:
Wat!? Misschien eerst een typecursus volgen? Cured?

Met 10 vingers op je mobiel is best een uitdaging..

Wel alweer zin in de 90s. Wat jullie?

Ja hoor, veel slechter kan dat in elk geval niet eindigen

Kom kom dramaboy een keer geen Smiths in de finale kan ook best wel een keer

Zeker maar twee van dezelfde artiest kan echt niet natuurlijk, in zo’n sterk decennium.

EvilDrSmith schreef:
Meer dan 1500 nummers en "jullie" pres(en)teren deze finale?
Ik vind dat geen enkele verantwoordelijke hiervoor ooit nog een kritische opmerking mag maken over de (voorspelbaarheid en met name eentonigheid van de) Radio 2 Top 2000.

Quizvraag - zonder te spieken: wat zijn de 2 hoogstgenoteerde 80's-nummers in de top 2000?

Hint: ik vind ze beter dan deze finale, maar niet veel

Gast
geplaatst: vandaag om 13:45 uur

geplaatst: vandaag om 13:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.