Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O. (#2)
zoeken in:
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 16:47 uur
De finale!
We spelen deze finale met 3 nummers waarvan er 1 afvalt.
Het nummer wat het minste aantal punten krijgt valt af.
We spelen nu tot de 12 en de 2 nummers die de meeste punten hebben behaald gaan door naar de 'echte' finale!
Stem op de 2 beste nummers in jou ogen!
Sinéad O'Connor - Troy Vs. Talk Talk - Such a Shame Vs. Talk Talk - Living in Another World
1-0-1 3 erg goede nummers maar een 2de TT had van mij niet gehoeven
We spelen deze finale met 3 nummers waarvan er 1 afvalt.
Het nummer wat het minste aantal punten krijgt valt af.
We spelen nu tot de 12 en de 2 nummers die de meeste punten hebben behaald gaan door naar de 'echte' finale!
Sinéad O'Connor - Troy Vs. Talk Talk - Such a Shame Vs. Talk Talk - Living in Another World
1-0-1 3 erg goede nummers maar een 2de TT had van mij niet gehoeven
1
geplaatst: 5 augustus 2023, 16:52 uur
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 16:54 uur
3-2-3
Zoveel Talk Talk aan het einde had van mij ook niet gehoeven, gelet op mijn grote hoeveelheid schitterende nominaties... maar als het dan toch over de beste nummers van deze drie gaat dan vind ik Shame & Another World beter!
Zoveel Talk Talk aan het einde had van mij ook niet gehoeven, gelet op mijn grote hoeveelheid schitterende nominaties... maar als het dan toch over de beste nummers van deze drie gaat dan vind ik Shame & Another World beter!
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 16:55 uur
3-3-4
3-3-4
2
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:42 uur
Oftewel we hadden de KO niet kunnen spelen en meteen 2 TT nummers in de finale kunnen zetten 

1
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:43 uur
De finale!
We spelen de finale tot de 15 en 2 verschil
Talk Talk - Such a Shame Vs. Talk Talk - Living in Another World
0-1
Nogmaals 2 erg goede nummers maar ik had liever een ander nummer gezien ipv een 2de TT
We spelen de finale tot de 15 en 2 verschil
Talk Talk - Such a Shame Vs. Talk Talk - Living in Another World
0-1
Nogmaals 2 erg goede nummers maar ik had liever een ander nummer gezien ipv een 2de TT
0
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:45 uur
laxus11 schreef:
Organiseer jij een jaren '90 editie? Zet er dan gewoon twee keer Radiohead in en klaar

1
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:47 uur
aERodynamIC schreef:
Organiseer jij een jaren '90 editie? Zet er dan gewoon twee keer Radiohead in en klaar
(quote)
Goed idee dan hoeven we het spel ook niet meer te spelen

0
geplaatst: 5 augustus 2023, 17:48 uur
Nee wat een dramatische finale.
Gelukkig waren de eerste rondes wel erg leuk.
3-3
Gelukkig waren de eerste rondes wel erg leuk.
3-3
* denotes required fields.