Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
1
geplaatst: 13 september 2023, 13:55 uur
Titmeister schreef:
Het nummer is idd voor het eerst op album verschenen in 1989, maar is pas bekend geworden nadat het op single en de Twin Peaks-soundtrack verscheen in 1990. Ik weet niet welke regels hier precies gehanteerd worden, maar volgens de Song v/h Jaar-regels zou ie hier gewoon mee kunnen doen, mits ie niet al in de 80's meedeed.
(quote)
Het nummer is idd voor het eerst op album verschenen in 1989, maar is pas bekend geworden nadat het op single en de Twin Peaks-soundtrack verscheen in 1990. Ik weet niet welke regels hier precies gehanteerd worden, maar volgens de Song v/h Jaar-regels zou ie hier gewoon mee kunnen doen, mits ie niet al in de 80's meedeed.
Ik ga akkoord met de tietmeester.
1
geplaatst: 13 september 2023, 14:12 uur
1-2
80s songs horen niet in een 90s topic thuis, dus helaas voor Falling.
80s songs horen niet in een 90s topic thuis, dus helaas voor Falling.
0
geplaatst: 13 september 2023, 14:31 uur
Falling hoort voor iedereen bij de 90s. In de 1989 kom nog echt niemand het en door een in de 90s uitgeven serie en soundtrack iedereen.
Maar het is overduidelijk gezien diegene die er ineens wat over te melden heeft dat de tegenstander van dienst er erg veel mee te maken heeft.
Was er ook niet een gevalletje KLF dat ineens de andere kant op viel.
Mume op zn smalst (en t was al zo smal)
Maar het is overduidelijk gezien diegene die er ineens wat over te melden heeft dat de tegenstander van dienst er erg veel mee te maken heeft.
0
geplaatst: 13 september 2023, 14:34 uur
7 4
60. Counting Crows - Sullivan Street New Radicals - You Get What You Give
0 1
60. Counting Crows - Sullivan Street New Radicals - You Get What You Give
0 1
1
geplaatst: 13 september 2023, 14:36 uur
vigil schreef:
Falling hoort voor iedereen bij de 90s. In de 1989 kom nog echt niemand het en door een in de 90s uitgeven serie en soundtrack iedereen.
De KLF heb ik veranderd naar de live versie wat de hit was. Verder ongeacht wat de tegenstander was is het gewoon een 80s nummer wat op een 80s album staat. Ik heb verder ook niet gecheckt omdat ik het dus ook linkte aan de 90s
0
geplaatst: 13 september 2023, 14:44 uur
Titmeister schreef:
mits ie niet al in de 80's meedeed.
Ie deed al mee in de 80's.mits ie niet al in de 80's meedeed.
0
geplaatst: 13 september 2023, 15:15 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.