MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:
Arno schreef:
(quote)
You misspelled het beste nummer van Manic Street Preachers.

Eerlijk gezegd wel bijzonder makkelijk om verkeerd te spellen.

125. Crash Test Dummies - Mmm, Mmm, Mmm, Mmm Vs. Mo-Do - Eins Zwei Polizei

1-0

3-0 guilty pleasure al vind ik CTD sws wel oke

ArthurDZ schreef:
(quote)

Sowieso eens met dat laatste, en sowieso gebeurt het ‘blind stemmen’ heel vaak in dit soort spelletjes, maar als je hier meerdere keren per dag leest dat mensen de uitschakeling van hun favorieten wegwuiven met een ‘er is sowieso niet naar geluisterd of anders was ie zeker door geweest’, en als het dan iets vrij niche blijkt te zijn, dat is ook weer zoiets.

On-topic: hé, twee nummers die ik al ken:

4-1 (denk ik)

Voel me natuurlijk wel enigszins aangesproken hierdoor

Maar juist als t niche is, en dan hebben 3 minuten na plaatsen vd battle al 4 mensen tegen dat nichenr gestemd dan is de aanname dat t niet beluisterd is niet zo'n hele gekke toch? Omdat t niche is, is de kans dat iedereen t had geluisterd vrij klein.

Eigenlijk zou de eerste ronde tot de 8 of 9 moeten gaan. Juist dan kom ik nog veel onbekende nummers tegen, die ik nog moet luisteren, voordat ik kan stemmen. Maar ja, tot de 5 haal je dan nooit. Dan is de volgende alweer begonnen. Laat alle rondes tot de 10 gaan met 1 verschil.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Voel me natuurlijk wel enigszins aangesproken hierdoor

Maar juist als t niche is, en dan hebben 3 minuten na plaatsen vd battle al 4 mensen tegen dat nichenr gestemd dan is de aanname dat t niet beluisterd is niet zo'n hele gekke toch? Omdat t niche is, is de kans dat iedereen t had geluisterd vrij klein.

Dus omdat mensen snel stemmen kennen ze het nummer niet? Nieuwe logica
Accepteer gewoon dat niet iedereen op jou nummers stemt, daar wordt het alleen maar gezelliger van

Rodajc schreef:
Eigenlijk zou de eerste ronde tot de 8 of 9 moeten gaan. Juist dan kom ik nog veel onbekende nummers tegen, die ik nog moet luisteren, voordat ik kan stemmen. Maar ja, tot de 5 haal je dan nooit.
Laat alle rondes tot de 10 gaan met 1 verschil.

Ik zat nog te twijfelen om deze ronde of met 2 verschil te doen of tot de 6

126. Celine Dion & Barbra Streisand - Tell Him Vs. Technohead - I Wanna Be A Hippy

0-1

Die ken ik.

Juul1998B schreef:
(quote)

Dus omdat mensen snel stemmen kennen ze het nummer niet? Nieuwe logica

Als mensen snel stemmen op n nichenr is de kans -in mijn ogen - kleiner dat ze t kennen danwel hebben beluisterd. Dat is wat ik zeg. Maar zoals eerder opgemerkt, dit gaat altijd een welles-nietes worden dus ik laat t hietbij

1-1 Beide

Two-Two

Juul1998B schreef:
Dus omdat mensen snel stemmen kennen ze het nummer niet?
Bij sommige nummers kun je er echt wel vanuit gaan dat de meeste deelnemers die niet kennen. Ook in dit topic zijn daar zeker voorbeelden van te vinden. Als er dan bij zo'n onbekend liedje binnen een paar minuten een aantal stemmen worden geplaatst dan snap ik de vraagtekens van Scorpion_21 wel.

3-3

126. Celine Dion & Barbra Streisand - Tell Him Vs. Technohead - I Wanna Be A Hippy

De stand is 3-5

Edgar18 schreef:
(quote)
Bij sommige nummers kun je er echt wel vanuit gaan dat de meeste deelnemers die niet kennen. Ook in dit topic zijn daar zeker voorbeelden van te vinden.

3-3

Als ik een nummer niet ken stem ik gewoon niet of ga ik het snel nog luisteren.
Er zijn ofc altijd uitzonderingen maar ik denk dat de meeste hier dat doen.
Zo niet is dit spel idd redelijk kansloos

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Als mensen snel stemmen op n nichenr is de kans -in mijn ogen - kleiner dat ze t kennen danwel hebben beluisterd. Dat is wat ik zeg. Maar zoals eerder opgemerkt, dit gaat altijd een welles-nietes worden dus ik laat t hietbij

En omdat dit een ongelooflijk belangrijk spel is gaan mensen een nummer dat ze net voor het eerst gehoord hebben en misschien nog leuk vinden ook ineens de voorkeur geven boven een nummer dat ze al sinds de jaren ‘90 leuk vinden. Wat denken jullie zelf? Eerst waren het nog gewoon opmerkingen dat het ‘belachelijk was dat de persoonlijke favoriet eruit was geduveld’. Zullen we die er gewoon ook maar inhouden?!. Dit is echt gezwets in de ruimte hoor dames en heren. Hoe belangrijk willen jullie het hebben? Er is om die reden stampvoetend uitgeschreven (noem geen naam)

Juul1998B schreef:
(quote)

Als ik een nummer niet ken stem ik gewoon niet of ga ik het snel nog luisteren.
Er zijn ofc altijd uitzonderingen maar ik denk dat de meeste hier dat doen.
Zo niet is dit spel idd redelijk kansloos

Ik organiseer al 8-9 jaar KO's en deze discussies heb je altijd. Je kunt niet 100% weten of mensen het desbetreffende nummer kennen of niet

aERodynamIC schreef:
Wat denken jullie zelf?
Dat jij je aangesproken voelt .

Vorige is toch 3-4 of Edgar moet op Technohead stemmen

Celine en Barbara: Laxus, Scorpion, Dynamo
Hippy: Rodajc, Voskat, vigil en Edgar

Inderdaad 3-4

Vorige is toch pas 3 4?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:09 uur

geplaatst: vandaag om 20:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.