MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:
127. OutKast - Rosa Parks Vs. Scott Walker - Farmer in the City

1-0

Nog een keer dan:

127. OutKast - Rosa Parks Vs. Scott Walker - Farmer in the City

0-0

1-1 Beide goed maar stem voor Scott

Inderdaad beide goed, uitstekend zelfs.

3-1

laxus11 schreef:
(quote)

Ik organiseer al 8-9 jaar KO's en deze discussies heb je altijd. Je kunt niet 100% weten of mensen het desbetreffende nummer kennen of niet

Sorry hoor, maar de klagers hierover zijn enorm aanwezig in dit topic, stemmen de hele dag door. Misschien ook verdacht? Zelf ken ik echt enorm veel en dat verbaast me zelf, maar zelfs dan nog…..Ik vind dit echt gezeur worden zo wat de lol een beetje bederft. Het is maar een dom spelletje en soms lekker klagen hoort erbij, maar deze richting vind ik gezever.

Oef, lastig...

4-1

Edgar18 schreef:
(quote)
Dat jij je aangesproken voelt .

Niet, want ik ken de nummers en geloof kan ik in niemands achterste duwen. Maar het begint vervelend te worden zo. Laat iedereen zijn ding doen en zeur op een andere manier.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Sorry hoor, maar de klagers hierover zijn enorm aanwezig in dit topic, stemmen de hele dag door. Misschien ook verdacht? Zelf ken ik echt enorm veel en dat verbaast me zelf, maar zelfs dan nog…..Ik vind dit echt gezeur worden zo wat de lol een beetje bederft. Het is maar een dom spelletje en soms lekker klagen hoort erbij, maar deze richting vind ik gezever.

Klagen hoort er zeker bij (ik doe het ook regelmatig ) maar niet constant en dat ben ik met je eens

aERodynamIC schreef:
(quote)

Niet, want ik ken de nummers en geloof kan ik in niemands achterste duwen. Maar het begint vervelend te worden zo. Laat iedereen zijn ding doen en zeur op een andere manier.

Je hebt je punt gemaakt, zullen we nu gewoon verder spelen?

Wat betreft het luisteren/snel stemmen: zelf luister ik graag een aantal battles vooruit, om de onbekende nummers rustig te kunnen luisteren èn op tijd te zijn om te stemmen. En de meeste nummers zijn natuurlijk wel bekend, zeker voor degenen die in de 90's muzikaal opgroeiden, dus er is tijd zat om de niche-nummers uitgebreid te checken, als je niet wacht met luisteren totdat de battle al is gestart.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Je hebt je punt gemaakt, zullen we nu gewoon verder spelen?

Jij bent grappig. Alleenrecht om commentaar te leveren? Dit is een beetje wat ik bedoel. Jammer. Het kan een leuk spel zijn. Zo niet.

128. Buena Vista Social Club - Chan Chan Vs. The Offspring - Come Out And Play

1-0

2-0 Topnummer!

aERodynamIC schreef:
(quote)

Jij bent grappig. Alleenrecht om commentaar te leveren? Dit is een beetje wat ik bedoel. Jammer. Het kan een leuk spel zijn. Zo niet.

Dat zeg ik niet, maar je kunt ook door blijven ratelen. Maar als je verder wilt discussiëren mn pmbox staat open maar laten we t spel gewoon t spel laten zijn nu ipv een discussietopic

Scorpion_21 schreef:

Dat zeg ik niet, maar je kunt ook door blijven ratelen. Maar als je verder wilt discussiëren mn pmbox staat open maar laten we t spel gewoon t spel laten zijn nu ipv een discussietopic

Jij kon de mijne niet vinden blijkbaar? Maar goed. Punt was duidelijk begreep ik.

5-0

5-1

Komt er een keer een goed Offspring nummer voorbij, dan wil ik het laten weten ook.

129. William Orbit - Water from a Vine Leaf Vs. Haddaway - I Miss You

0-0

2-0

Geen verkeerde ballad, Haddaway heeft best een fijne stem. Hopelijk komt What Is Love (heel) ver, dat blijft toch wel een ultieme 90's banger.

2 1

Maar What Is Love Is idd beter

3-1

En dan is I Miss you ook nog een soort an GP voor me

3-3 Beide meh

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:08 uur

geplaatst: vandaag om 22:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.