Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2023, 22:12 uur
Nou ik heb in de 5e ronde 3 nominaties nog. 2x Gorky (niet zijnde Mia) en Blind Melon. Als je me dat vantevoren had gezegd had ik toch oo wat andere nummers ingezet dan die 3
1
geplaatst: 25 september 2023, 08:42 uur
Zolang er geen nieuwe battle geplaatst wordt kan je toch gewoon verder doen? Meer stemmers = betrouwbaardere uitslag.
2
geplaatst: 25 september 2023, 08:57 uur
Scorpion_21 schreef:
Ik heb t inmiddels opgegeven dat er n winnaar komt die naar mijn smaak is. Teveel stemmers met n andere smaak dan de mijne. Dan valt er uit zon ko weinig plezier te halen. In de 80s ging t nog wel, de 90s is n drama. Veel stemmers die bewust of onbewust niet stemmen op nummers die te poppie zouden zijn.
(quote)
Ik heb t inmiddels opgegeven dat er n winnaar komt die naar mijn smaak is. Teveel stemmers met n andere smaak dan de mijne. Dan valt er uit zon ko weinig plezier te halen. In de 80s ging t nog wel, de 90s is n drama. Veel stemmers die bewust of onbewust niet stemmen op nummers die te poppie zouden zijn.
https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000753720186/b8de184f333da5329aebcc6a934f5e54_400x400.jpeg
0
geplaatst: 25 september 2023, 09:11 uur
Arno schreef:
Zolang er geen nieuwe battle geplaatst wordt kan je toch gewoon verder doen? Meer stemmers = betrouwbaardere uitslag.
Jep, Orbital door!
4
geplaatst: 25 september 2023, 09:14 uur
Scorpion_21 schreef:
(quote)
De oplossing is nochtans simpel als wat, gewoon een bredere smaak krijgen en iedere KO wordt een groot feest. Dat je daar zelf nog niet aan gedacht hebt

0
geplaatst: 25 september 2023, 09:18 uur
0
geplaatst: 25 september 2023, 09:23 uur
Iedereen die liever Orbital door had gezien
Sit down next to me
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.