MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:

4-6 ❤️ Prachtig

Zwaar 6-8

Nou ik heb in de 5e ronde 3 nominaties nog. 2x Gorky (niet zijnde Mia) en Blind Melon. Als je me dat vantevoren had gezegd had ik toch oo wat andere nummers ingezet dan die 3

Kom op Orbital!

James is al lang en breed door

laxus11 schreef:
James is al lang en breed door

Nou, dan kun je dit OLM-spelletje wel opdoeken me dunkt?

Zolang er geen nieuwe battle geplaatst wordt kan je toch gewoon verder doen? Meer stemmers = betrouwbaardere uitslag.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ik heb t inmiddels opgegeven dat er n winnaar komt die naar mijn smaak is. Teveel stemmers met n andere smaak dan de mijne. Dan valt er uit zon ko weinig plezier te halen. In de 80s ging t nog wel, de 90s is n drama. Veel stemmers die bewust of onbewust niet stemmen op nummers die te poppie zouden zijn.

https://pbs.twimg.com/profile_images/378800000753720186/b8de184f333da5329aebcc6a934f5e54_400x400.jpeg

Loten, bejaarde teef!

Arno schreef:
Zolang er geen nieuwe battle geplaatst wordt kan je toch gewoon verder doen? Meer stemmers = betrouwbaardere uitslag.

Jep, Orbital door!

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ik heb t inmiddels opgegeven dat er n winnaar komt die naar mijn smaak is. Teveel stemmers met n andere smaak dan de mijne. Dan valt er uit zon ko weinig plezier te halen. In de 80s ging t nog wel, de 90s is n drama. Veel stemmers die bewust of onbewust niet stemmen op nummers die te poppie zouden zijn.

De oplossing is nochtans simpel als wat, gewoon een bredere smaak krijgen en iedere KO wordt een groot feest. Dat je daar zelf nog niet aan gedacht hebt

Arrie schreef:
(quote)

Jep, Orbital door!

James door natuurlijk

Loting volgt vanmiddag

laxus11 schreef:
(quote)

James door natuurlijk

Iedereen die liever Orbital door had gezien
Sit down next to me

Anders moeten we erover stemmen?

Orbital - James 1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.