MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:

2-4

Is de compulsie om te stemmen zo sterk dat we maar collectief een draak als Stil In Mij doorstemmen omdat we de tegenstander niet kennen?

Titmeister schreef:
2-4

Is de compulsie om te stemmen zo sterk dat we maar collectief een draak als Stil In Mij doorstemmen omdat we de tegenstander niet kennen?

Als je al niet op je eigen nominatie meer mag stemmen

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Als je al niet op je eigen nominatie meer mag stemmen

Iedereen mag stemmen op wie die wil, maar ik vind het opvallend dat een vrij obscuur nummer binnen een minuut 3-0 achter staat. Maar goed, iedereen zal wel netjes aan het vooruitluisteren zijn

Ik heb de obscure Turkse bijdrage even geluisterd, maar instrumentals liggen me niet zo heel erg.

Niemand verder?

274. 2 Brothers on the 4th Floor - Dreams (Will Come Alive) Vs. Dana International - Diva

5-0

275. Psychotic Waltz - I Remember Vs. Primus - Too Many Puppies

0 1

En 5 1 voo4 de vorige. Fantastische eurokitsch

Dat eerste nummer viel me behoorlijk mee voor een progmetalnummer - mede dankzij het Tull-achtige fluitintermezzo. Desondanks:

3-5

276. Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days Vs. JAY Z feat. UGK - Big Pimpin'

1-0

2 0

Maar wie dit ook wint, mag er in de volgende ronde uit

4-1 de wansmaak hier

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:59 uur

geplaatst: vandaag om 04:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.