MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)

zoeken in:
cosmic kid (moderator)
3-2

Juul1998B schreef:
(quote)

En waarom dat dan? Dan zou ik eerder AC/DC noemen, wat meer een gimmick is imo. Ik ben niet de grootste guns n roses fan maar zij hebben duidelijk een grote invloed gehad op de rockbands van nu. Met het afzetten als ''een parodie op een rockband'' heb je er op dit punt weinig kaas van gegeten amigo

Ik wil best geloven dat Slash een goede gitarist is. Maar de stem van axl rose is als schurend pleepapier. Kan er niet naar luisteren. Verpest meteen een heel deel van t nr voor mij

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ik wil best geloven dat Slash een goede gitarist is. Maar de stem van axl rose is als schurend pleepapier. Kan er niet naar luisteren. Verpest meteen een heel deel van t nr voor mij

Dus je geeft nu toe dat de stem je in de weg zit. Dan heeft het meer met smaak te maken en kun je dus wel toegeven dat ze kwaliteit bezitten, case closed

Juul1998B schreef:
(quote)

Dus je geeft nu toe dat de stem je in de weg zit. Dan heeft het meer met smaak te maken en kun je dus wel toegeven dat ze kwaliteit bezitten, case closed

Lol nu ben ik nog wel benieuwd wat jou dan structureel tegenzit bij nltalig

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Lol nu ben ik nog wel benieuwd wat jou dan structureel tegenzit bij nltalig

Het zit je wel diep dat ik geen fan ben van NLtalig he
De taal vind ik vrij lelijk, helemaal als het gezongen wordt. Dus daar heb je al het grootste probleem voor mij. En..
Veel Nederlandse nummers klinken oudbollig en missen een goede structuur.
Duidelijk genoeg?

Juul1998B schreef:
(quote)

Het zit je wel diep dat ik geen fan ben van NLtalig he
De taal vind ik vrij lelijk, helemaal als het gezongen wordt. Dus daar heb je al het grootste probleem voor mij. En..
Veel Nederlandse nummers klinken oudbollig en missen een goede structuur.
Duidelijk genoeg?
nou was vooral benieuwd waarom een genre als geheel je niet kon bekoren;) ik vind Guns n roses niks maar daarmee niet rock of Engelstalige rock als geheel.
Vandaar. Vind je spinvis en eefje de visser bijv ook oubollig?

Scorpion_21 schreef:
(quote)
nou was vooral benieuwd waarom een genre als geheel je niet kon bekoren;) ik vind Guns n roses niks maar daarmee niet rock of Engelstalige rock als geheel.
Vandaar. Vind je spinvis en eefje de visser bijv ook oubollig?

Je mist mijn punt. Ik vind de Nederlandse taal gewoon lelijk, dus het maakt niet echt uit welke genre het is. Tuurlijk, een spinvis kan ik dan wel beter verdragen dan andere NLtalige artiesten maar luister ik ook maar zelden (al was het laatste album van hem wel aardig) Eefje Idem dito.'

471. Weezer - Buddy Holly Vs. Nine Inch Nails - Mr. Self Destruct

1-0

1-1 beide goed maar weinig kunnen tegen NIN op! prachtband.

472. OMD - Dream of Me (Based on Love's Theme) Vs. Pulp - Help the Aged

0-1

473. Autechre - Foil Vs. Inspiral Carpets - Sackville

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:04 uur

geplaatst: vandaag om 21:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.