Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:07 uur
aERodynamIC schreef:
Dan ben je wel heel erg laat hoor (en in dit geval not the only one in the MuMe-village)
(quote)
Dan ben je wel heel erg laat hoor (en in dit geval not the only one in the MuMe-village)
Hehe ik zit vooral hier op t gamesgedeelte en de enige Mumers die ik ooit heb gezien zijn van Orinoco en Gretz

0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:10 uur
Scorpion_21 schreef:
Hehe ik zit vooral hier op t gamesgedeelte en de enige Mumers die ik ooit heb gezien zijn van Orinoco en Gretz
(quote)
Nah, je hoeft er geen users voor te zien (vooruit Gretz heeft dat al meerdere malen gedaan): ik wapper niet met roze handtasjes. Het is hier wel bekend, en je zult verbaasd zijn over het gehalte op deze site
Maar ja, het gaat uiteindelijk om muziek en domme spelletjes als deze.
0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:11 uur
pureshores schreef:
die Smash Mouth is uit dezelfde categorie klotemuziek waar ook de Fun Lovin Criminals in zitten
(quote)
die Smash Mouth is uit dezelfde categorie klotemuziek waar ook de Fun Lovin Criminals in zitten
Beide leuk juist! die middelmatige meuk van Klatcsch en De'Lacy vind ik weer vreselijk
0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:11 uur
aERodynamIC schreef:
Nah, je hoeft er geen users voor te zien (vooruit Gretz heeft dat al meerdere malen gedaan). Het is hier wel bekend, en je zult verbaasd zijn over het gehalte op deze site
Maar ja, het gaat uiteindelijk om muziek en domme spelletjes als deze.
(quote)
Nah, je hoeft er geen users voor te zien (vooruit Gretz heeft dat al meerdere malen gedaan). Het is hier wel bekend, en je zult verbaasd zijn over het gehalte op deze site
Maar ja, het gaat uiteindelijk om muziek en domme spelletjes als deze. Hehe geinig. En idd its all bout the game
0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:12 uur
laxus11 schreef:
Beide leuk juist! die middelmatige meuk van Klatcsch en De'Lacy vind ik weer vreselijk
(quote)
wij komen elkaar nog wel op een middenweg tegen

0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:14 uur
5 1
706. Ween - Waving My Dick in the Wind Vs. The Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight
706. Ween - Waving My Dick in the Wind Vs. The Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight
1
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:16 uur
Haha. Tis er ook niet echt t weer voor
maar wie weet vanavond
0
geplaatst: 26 augustus 2023, 17:51 uur
707. Sade - No Ordinary Love Vs. Gorky - Geef Al Je Geld aan de Arme Kinderen
0-1
0-1
1
geplaatst: 26 augustus 2023, 18:02 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.