Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
1
geplaatst: 5 september 2023, 21:49 uur
1
geplaatst: 5 september 2023, 21:52 uur
De Dr zou nog niet op George Michael stemmen al zou ie de laatste...

1
geplaatst: 5 september 2023, 21:55 uur
Nou, zó evil ben ik zeker ook weer niet: ik heb hier zelfs meer cd's en lp's van Georgieboy liggen dan van die Dandyjunkies

0
geplaatst: 5 september 2023, 21:56 uur
EvilDrSmith schreef:
Nou, zó evil ben ik zeker ook weer niet: ik heb hier zelfs meer cd's en lp's van Georgieboy liggen dan van die Dandyjunkies
Volgens mij hebben de Dandy's er überhaupt niet zoveel?
1
geplaatst: 5 september 2023, 21:58 uur
Scorpion_21 schreef:
Volgens mij hebben de Dandy's er überhaupt niet zoveel?
Laat dat ook een (de) belangrijk(st)e reden zijn. Volgens mij hebben de Dandy's er überhaupt niet zoveel?

1
geplaatst: 5 september 2023, 22:01 uur
George heeft 5 reguliere albums gemaakt, de Dandy's hebben er 10

1
geplaatst: 5 september 2023, 22:02 uur
Dandy s hebben meer platen nodig voor een paar hits. George levert gewoon vakwerk door niet al z'n pennescheten op te nemen maar alleen van de beste nrs albums te maken

0
geplaatst: 5 september 2023, 22:11 uur
267. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) Vs. The Verve - The Drugs Don't Work
0-1
0-1
3
geplaatst: 5 september 2023, 22:14 uur
Wow?!?! Jôh...
Ik dacht dat die band al zeker tien jaar op zijn reet lag en dat de helft aan een overdosis was overleden oid. Ik heb ze na hun eerste albums dan ook niet meer gevolgd en ze zijn daarna dus volledig onder mijn radar gebleven. Nou, bedankt: ik heb dus een flinke inhaalslag te maken. 
Gelukkig vind ik het aantal hits geen graadmeter voor kwaliteit. Eerder omgekeerd evenredig.
(C&A vind ik ook een fraai nummer, maar Last Junkie toch een stuk toffer)
Van Last Junkie naar Drugs Don't Work. We zitten wel in een lekker geestverruimend moment.
2-4
Ik dacht dat die band al zeker tien jaar op zijn reet lag en dat de helft aan een overdosis was overleden oid. Ik heb ze na hun eerste albums dan ook niet meer gevolgd en ze zijn daarna dus volledig onder mijn radar gebleven. Nou, bedankt: ik heb dus een flinke inhaalslag te maken. 
Gelukkig vind ik het aantal hits geen graadmeter voor kwaliteit. Eerder omgekeerd evenredig.

(C&A vind ik ook een fraai nummer, maar Last Junkie toch een stuk toffer)
Van Last Junkie naar Drugs Don't Work. We zitten wel in een lekker geestverruimend moment.
2-4
0
geplaatst: 5 september 2023, 22:21 uur
2-6
268. Babylon Zoo - Spaceman Vs. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
Hele verschillende nummers, maar ik vind beiden echt geweldig.
1-0
268. Babylon Zoo - Spaceman Vs. Tom Petty & The Heartbreakers - Mary Jane's Last Dance
Hele verschillende nummers, maar ik vind beiden echt geweldig.
1-0
0
geplaatst: 5 september 2023, 22:23 uur
2-0
Gezien de vorige uitslag werken de drugs bij de meesten hier inderdaad nog niet...
Gezien de vorige uitslag werken de drugs bij de meesten hier inderdaad nog niet...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.