Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 september 2023, 17:55 uur
316. Joan Osborne - One of Us Vs. Juan de Luis Guerra - Burbujas de Amor
2
geplaatst: 7 september 2023, 18:01 uur
Johnny Marr schreef:
Iets met de anti-Radioheadbrigade...
Iets met de anti-Radioheadbrigade...
Gewoon hun allerbeste ook he

Ik ben Bowie fan en vind Pet Shop Boys te gek, maar dit.... nou ja, wat je zegt dan maar (weer).
0
geplaatst: 7 september 2023, 18:08 uur
aERodynamIC schreef:
Ik ben Bowie fan en vind Pet Shop Boys te gek, maar dit.... nou ja, wat je zegt dan maar (weer).
(quote)

Weet dat ik zelf ook weleens wat scherpe opmerkingen kan plaatsen maar wordt eigenlijk n beetje moe van t idee dat er een antiradioheadsentiment zou zijn. Ze verliezen met een aardig nummer van n ander aardig nr. Dat kan gebeuren. Ze zijn verder al met 7 nrs door naar ronde 3 en more to come. Nou niet echt antiRadiohead te noemen.
0
geplaatst: 7 september 2023, 18:22 uur
ahh radiohead eruit, we betaling belasting en de nacht zit er aan te komen, whats new? 
5-4

5-4
1
geplaatst: 7 september 2023, 18:31 uur
Scorpion_21 schreef:
Ze zijn verder al met 7 nrs door naar ronde 3 en more to come. Nou niet echt antiRadiohead te noemen.
Ze zijn verder al met 7 nrs door naar ronde 3 en more to come. Nou niet echt antiRadiohead te noemen.
Dat heet dan geluk dat er andere stemmers aanwezig zijn. Ik denk dat Johnny Marr, en ik zeker, bedoelen dat behoorlijk sterke nummers van de band (ja smaak ik weet het, maar ook binnen hun werk zijn er verschillen) het verliezen van wat minder opvallende hoogvliegers. Dan lijkt het wel degelijk op 'ik vind Radiohead niet veel en stem op het andere nummer'. En als dat zo is: dat mag uiteraard. Dat is nu eenmaal het spel en wie er online zijn. Maar het valt gewoon op dat echt sterke Radiohead nummers er dan ineens uitvliegen. That's all. Is niet eens een scherpe opmerking. Meer teasend zoals dat zo vaak gebeurt in het spel. Niks om moe van te worden toch? Zeker als je zelf doorlopend dit soort dingen roept in dit topic

Daarentegen: er is ook een enorm pro-kamp, ze zijn niet zo handig in op het juiste moment online zijn denk ik

Ter info: Let Down haalt altijd wel de top 10 van beste Radiohead nummers in polls. Google maar eens

0
geplaatst: 7 september 2023, 18:36 uur
aERodynamIC schreef:
Dat heet dan geluk dat er andere stemmers aanwezig zijn. Ik denk dat Johnny Marr, en ik zeker, bedoelen dat behoorlijk sterke nummers van de band (ja smaak ik weet het, maar ook binnen hun werk zijn er verschillen) het verliezen van wat minder opvallende hoogvliegers. Dan lijkt het wel degelijk op 'ik vind Radiohead niet veel en stem op het andere nummer'. En als dat zo is: dat mag uiteraard. Dat is nu eenmaal het spel en wie er online zijn. Maar het valt gewoon op dat echt sterke Radiohead nummers er dan ineens uitvliegen. That's all. Is niet eens een scherpe opmerking. Meer teasend zoals dat zo vaak gebeurt in het spel. Niks om moe van te worden toch? Zeker als je zelf doorlopend dit soort dingen roept in dit topic
Daarentegen: er is ook een enorm pro-kamp, ze zijn niet zo handig in op het juiste moment online zijn denk ik
Ter info: Let Down haalt altijd wel de top 10 van beste Radiohead nummers in polls. Google maar eens
(quote)

Nou als t 10x geroepen wordt in 1 topic terwijl er van diezelfde band wel genoeg andere nrs doorgaan, vind ik dat wel doorlopend ja. Bij elk Radiohead-nr dat verliest wordt t geroepen. Dat vind ik voorspelbaar en vermoeiend ja
En dat Let Down in polls bij fans hoog scoort wil ik best geloven, ik denk dat t een nr is dat bij niet-diehardfans (maar ook niet per se tegenstanders) niet zo hoog scoort als paranoid, karma of exit music).
En zoals ik zei: ik ben ook niet vies van n scherpe opmerking maar om nou te roepen dat ik dat voortdurend doe. Er zijn hier mensen die echt meer lopen te klagen
1
geplaatst: 7 september 2023, 18:44 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik ben Pet Shop Boys fan en vind Bowie de gek en dit... Ja dit is een waanzinnig nummer. Bij mij, maar ja wie ben ik, gaat dit nummer bij vrijwel elke battle mijn stem.krijgen. Blijkbaar ben ik dan gelijk anti-Radiohead.
1
geplaatst: 7 september 2023, 18:49 uur
0
geplaatst: 7 september 2023, 18:51 uur
317. The Jayhawks - Waiting for the Sun Vs. Gorki - Beste Bill
0-1
0-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.