MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O. (#2-2)

zoeken in:

4-1 classic

beide echt prachtig
9-7

Koen St schreef:
beide echt prachtig

En net te laat voor het feestje. Zou niet weten op welke van de twee ik zou moeten stemmen

aERodynamIC schreef:
(quote)

En net te laat voor het feestje. Zou niet weten op welke van de twee ik zou moeten stemmen

Idd een erg moeilijke keuze, jammer dat Portishead niet door is maar de andere Head is ook fantastisch gelukkig, het was echt kop aan kop

Grappig, van deze 6 rondes hebben mijn voorkeuren steeds gewonnen. Moet ik wel eerlijk zeggen dat het voor mij elke keer nauwelijks uitmaakte (behalve ronde 1) en ik de albums waarop deze nummers staan allemaal, op The Notorious B.I.G. na, in bezit heb (allemaal op cd en vinyl... zegt genoeg).
Zou ik deze keer meer doorsnee zijn dan GrafGantz?

3 uit 6 deze ronde - gelukkig is de Shoarma Police door want ik begon trek te krijgen

aERodynamIC schreef:
Zou ik deze keer meer doorsnee zijn dan GrafGantz?

Dat lijkt me godsonmogelijk!

12-10

13-12 Nipt!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.