Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 20 december 2023, 10:33 uur
Ja mensen weten vsn gekkigheid niet meer waarop ze moeten stemmen en zelfs Lex doet gek?
1
geplaatst: 20 december 2023, 10:36 uur
3-5
Wow Machine Gun eruit. Die had deze hele zooi wel mogen winnen.
Wow Machine Gun eruit. Die had deze hele zooi wel mogen winnen.
1
geplaatst: 20 december 2023, 10:45 uur
1
geplaatst: 20 december 2023, 10:50 uur
Stokertje (en een breezer ananas)!
Het is een beetje een running gag in deze KO-reeks en volgens mij heeft zich nog nooit een van de deelnemers er zich aan gestoord, dus vandaar! Anders zou ik de opmerking er natuurlijk wel van tussen gelaten hebben

1
geplaatst: 20 december 2023, 10:50 uur
remcodulac schreef:
Tja, misschien als ik het nog vijftig keer gehoord heb, maar vooralsnog vind ik die uitslag tamelijk onbegrijpelijk. Eigenlijk vind ik Toppertje dan nog leuker.
Tja, misschien als ik het nog vijftig keer gehoord heb, maar vooralsnog vind ik die uitslag tamelijk onbegrijpelijk. Eigenlijk vind ik Toppertje dan nog leuker.
Toppertje-Ticket Naar De Zon zou de best mogelijke finale denkbaar zijn.
0
geplaatst: 20 december 2023, 11:00 uur
Scorpion_21 schreef:
Hopelijk volgende ronde superdiesel tegen Sigur Ros
Hopelijk volgende ronde superdiesel tegen Sigur Ros
Waarom tegen Sigur Rós?
Winter - Into Darkness (1990) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 20 december 2023, 11:01 uur
Lijkt me een mooie loyaliteitstest voor iedereen die dit geintje steunt.
2
geplaatst: 20 december 2023, 11:04 uur
EvilDrSmith schreef:
Geef mij dan maar een ijskoude winter.
Ik krijg het spontaan warm. Geef mij dan maar een ijskoude winter.

2
geplaatst: 20 december 2023, 11:35 uur
Ik vind Ticket Naar De Zon dus echt oprecht leuk. Er zit een soort van charmante lulligheid in waar ik wel vrolijk van word. Totaal van een andere orde dan de lach-of-ik-schiet van een Gerard Joling ofzo.
3
geplaatst: 20 december 2023, 11:45 uur
ArthurDZ schreef:
Het is een beetje een running gag in deze KO-reeks en volgens mij heeft zich nog nooit een van de deelnemers er zich aan gestoord, dus vandaar! Anders zou ik de opmerking er natuurlijk wel van tussen gelaten hebben
Ik wanneer iemand het woord teef gebruikt.https://i.ibb.co/PG7nG11/ef4wit7chv141-2.png(quote)
2
geplaatst: 20 december 2023, 12:11 uur
Ik zal er rekening mee houden, teef.
yeahyeahyeah schreef:
Ik vind Ticket Naar De Zon dus echt oprecht leuk. Er zit een soort van charmante lulligheid in waar ik wel vrolijk van word. Totaal van een andere orde dan de lach-of-ik-schiet van een Gerard Joling ofzo.
Had het niet beter kunnen verwoorden, één van mijn grootste (guilty) pleasures van dit hele decennium! Paar weekjes terug ook opgelegd op een verjaardagsfeest en de reacties waren daar ook al opvallend lovend. Dit nummer is dus gewoon aan een welverdiende renaissance begonnen, kan ik niet anders dan concluderen

0
geplaatst: 20 december 2023, 13:33 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja mensen weten vsn gekkigheid niet meer waarop ze moeten stemmen en zelfs Lex doet gek?
(quote)
Ik bedoelde 2x Portishead achter elkaar of was jij niet degene die dat telkens opmerkte?
0
geplaatst: 20 december 2023, 13:47 uur
Arrie schreef:
Ik bedoelde 2x Portishead achter elkaar of was jij niet degene die dat telkens opmerkte?
(quote)
Oh dat was me nog niet eens opgevallen maar nou je t zegt

0
geplaatst: 20 december 2023, 14:17 uur
Johnny Marr schreef:
Laat laboomzaa of DjFrankie dit niet horen of lezen, Arthur! You're on thin ice!
3-7
(quote)
Laat laboomzaa of DjFrankie dit niet horen of lezen, Arthur! You're on thin ice!
3-7
Man, je bent nog zieliger dan ik al dacht!!
Val mij hier niet mee lastig, wat er in andere fora/topics gebeurd is niet mijn zaak.
0
geplaatst: 20 december 2023, 14:20 uur
laboomzaa schreef:
Trek het je niet zo aan, dat is niet goed voor je bloeddruk.

4
geplaatst: 20 december 2023, 17:17 uur
Ik dacht dat trekken wel goed voor je bloeddruk was juist? Kutzooi, daar ga ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.