MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:

Titmeister schreef:
2-1 Matrix ook fijn, maar wel heel erg uit de 90's

(quote)

Grappig, die ken ik uiteraard, maar had de link absoluut niet gelegd.

Bijzonder, had eigenlijk wel verwacht dat je Jori wel zou kennen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Bijzonder, had eigenlijk wel verwacht dat je Jori wel zou kennen.

Zo'n grote naam is het toch ook niet? Van Zyntherius ken ik ook alleen de hit met Tiga en zijn populairste album onder zijn eigen naam heeft 8 stemmen hier (en is van voor de periode dat ik naar electronic luisterde)...

Titmeister schreef:
(quote)

Zo'n grote naam is het toch ook niet? Van Zyntherius ken ik ook alleen de hit met Tiga en zijn populairste album onder zijn eigen naam heeft 8 stemmen hier (en is van voor de periode dat ik naar electronic luisterde)...

Wellicht zit ik in de verkeerde bubbel, voor mij is Jori een hele grote meneer (en MuMe als graadmeter nemen voor dit soort muziek is wellicht niet de beste optie )

GrafGantz schreef:
(quote)

Wellicht zit ik in de verkeerde bubbel, voor mij is Jori een hele grote meneer (en MuMe als graadmeter nemen voor dit soort muziek is wellicht niet de beste optie )

Dat laatste is zeker waar. Ik zie dat ie 2 weken geleden nog een nieuwe single heeft uitgebracht. Iig een interessante artiest om eens verder in te duiken

417. Tool - Wings For Marie / 10,000 Days Vs. Bomfunk MC's - B-Boys & Fly Girls

3-1

418. Coldplay - Viva la Vida Vs. Loefah - Goat Stare

6-3

419. Amy Winehouse - Love Is a Losing Game Vs. Dan Mangan – The Indie Queens Are Waiting

1-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:11 uur

geplaatst: vandaag om 08:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.