Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 22:03 uur
Titmeister schreef:
2-1 Matrix ook fijn, maar wel heel erg uit de 90's
Grappig, die ken ik uiteraard, maar had de link absoluut niet gelegd.
2-1 Matrix ook fijn, maar wel heel erg uit de 90's
(quote)
Grappig, die ken ik uiteraard, maar had de link absoluut niet gelegd.
Bijzonder, had eigenlijk wel verwacht dat je Jori wel zou kennen.
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 22:11 uur
Zo'n grote naam is het toch ook niet? Van Zyntherius ken ik ook alleen de hit met Tiga en zijn populairste album onder zijn eigen naam heeft 8 stemmen hier (en is van voor de periode dat ik naar electronic luisterde)...
0
geplaatst: 31 oktober 2023, 22:36 uur
Titmeister schreef:
Zo'n grote naam is het toch ook niet? Van Zyntherius ken ik ook alleen de hit met Tiga en zijn populairste album onder zijn eigen naam heeft 8 stemmen hier (en is van voor de periode dat ik naar electronic luisterde)...
(quote)
Wellicht zit ik in de verkeerde bubbel, voor mij is Jori een hele grote meneer
(en MuMe als graadmeter nemen voor dit soort muziek is wellicht niet de beste optie
)
1
geplaatst: 31 oktober 2023, 22:51 uur
GrafGantz schreef:
(en MuMe als graadmeter nemen voor dit soort muziek is wellicht niet de beste optie
)
(quote)
) Dat laatste is zeker waar. Ik zie dat ie 2 weken geleden nog een nieuwe single heeft uitgebracht. Iig een interessante artiest om eens verder in te duiken

0
geplaatst: 31 oktober 2023, 22:53 uur
417. Tool - Wings For Marie / 10,000 Days Vs. Bomfunk MC's - B-Boys & Fly Girls
0
geplaatst: 1 november 2023, 08:42 uur
6-3
419. Amy Winehouse - Love Is a Losing Game Vs. Dan Mangan – The Indie Queens Are Waiting
1-0
419. Amy Winehouse - Love Is a Losing Game Vs. Dan Mangan – The Indie Queens Are Waiting
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.