MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
2-1 leuke ontdekkking!

5-1

Wel jammer van deze loting

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Goh, geen liefhebber van premium melodic hardcore van de bovenste plank? Ik had van jou een andere stemkeuze verwacht. Zo leer je toch weer iemands smaak een beetje beter kennen.

Blinde stem, excuses. Hoewel ik niks tegen de Pet Shop Boys heb overigens.

5 2

Topnummer

ABDrums schreef:
Blinde stem, excuses. Hoewel ik niks tegen de Pet Shop Boys heb overigens.
Je eerlijkheid siert je, dus je straf zal mild zijn. Verplicht nu deze moddafokkingmegaclassic van Ignite luisteren. De mildheid zit 'em in de tijdsduur én de bijvangst dat als je ook maar een kléin beetje van melodische hardcore houdt, je er nu een favoriete band bij hebt. In My Time

Ook voor mij een zeer prettige kennismaking die Amy's punt afsnoept.
5-3

420. Antony and the Johnsons - Bird Gerhl Vs. Digital Mystikz - Anti-war dub

6-3

421. Cage the Elephant – Ain't No Rest for the Wicked Vs. Razorlight - Golden Touch

0-0

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Je eerlijkheid siert je, dus je straf zal mild zijn. Verplicht nu deze moddafokkingmegaclassic van Ignite luisteren. De mildheid zit 'em in de tijdsduur én de bijvangst dat als je ook maar een kléin beetje van melodische hardcore houdt, je er nu een favoriete band bij hebt. In My Time

Ook voor mij een zeer prettige kennismaking die Amy's punt afsnoept.
5-3

Gaaf nummer, ik ga deze week de hele plaat eens beluisteren! Ik hoop het zo een beetje goed gemaakt te hebben

ABDrums schreef:
Gaaf nummer, ik ga deze week de hele plaat eens beluisteren! Ik hoop het zo een beetje goed gemaakt te hebben
Het komt van de gelijknamige EP die twaalf minuten duurt, dus het goedmakertje heb je snel voor elkaar.

6-2

422. Jennifer Lopez - Get Right Vs. Josh Ritter – The Temptation of Adam

0 1

Fantastische tekst:
If this was the cold war, we could keep each other warm

Nu kwam laatst in het Top 40-spelletje Jennifer al voorbij die ik tot mijn onaangename verrassing erg leuk vond, blijkt dat ik ook deze auditieve bundeling van sexyness best genietbaar vind. Ben ik soms mijn eigen ongewilde J.Lo-fan?
Sorry Josh, eigenlijk moet jij gewoon winnen.
1-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:09 uur

geplaatst: vandaag om 09:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.