Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2023, 09:46 uur
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Goh, geen liefhebber van premium melodic hardcore van de bovenste plank? Ik had van jou een andere stemkeuze verwacht. Zo leer je toch weer iemands smaak een beetje beter kennen. Blinde stem, excuses. Hoewel ik niks tegen de Pet Shop Boys heb overigens.
2
geplaatst: 1 november 2023, 09:59 uur
ABDrums schreef:
Blinde stem, excuses. Hoewel ik niks tegen de Pet Shop Boys heb overigens.
Je eerlijkheid siert je, dus je straf zal mild zijn. Verplicht nu deze moddafokkingmegaclassic van Ignite luisteren. De mildheid zit 'em in de tijdsduur én de bijvangst dat als je ook maar een kléin beetje van melodische hardcore houdt, je er nu een favoriete band bij hebt. Blinde stem, excuses. Hoewel ik niks tegen de Pet Shop Boys heb overigens.
In My TimeOok voor mij een zeer prettige kennismaking die Amy's punt afsnoept.
5-3
0
geplaatst: 1 november 2023, 10:00 uur
420. Antony and the Johnsons - Bird Gerhl Vs. Digital Mystikz - Anti-war dub
0
geplaatst: 1 november 2023, 10:58 uur
6-3
421. Cage the Elephant – Ain't No Rest for the Wicked Vs. Razorlight - Golden Touch
0-0
421. Cage the Elephant – Ain't No Rest for the Wicked Vs. Razorlight - Golden Touch
0-0
1
geplaatst: 1 november 2023, 11:08 uur
EvilDrSmith schreef:
In My Time
Ook voor mij een zeer prettige kennismaking die Amy's punt afsnoept.
5-3
(quote)
Je eerlijkheid siert je, dus je straf zal mild zijn. Verplicht nu deze moddafokkingmegaclassic van Ignite luisteren. De mildheid zit 'em in de tijdsduur én de bijvangst dat als je ook maar een kléin beetje van melodische hardcore houdt, je er nu een favoriete band bij hebt.
In My TimeOok voor mij een zeer prettige kennismaking die Amy's punt afsnoept.
5-3
Gaaf nummer, ik ga deze week de hele plaat eens beluisteren! Ik hoop het zo een beetje goed gemaakt te hebben

1
geplaatst: 1 november 2023, 12:34 uur
ABDrums schreef:
Gaaf nummer, ik ga deze week de hele plaat eens beluisteren! Ik hoop het zo een beetje goed gemaakt te hebben
Het komt van de gelijknamige EP die twaalf minuten duurt, dus het goedmakertje heb je snel voor elkaar. Gaaf nummer, ik ga deze week de hele plaat eens beluisteren! Ik hoop het zo een beetje goed gemaakt te hebben

6-2
0
geplaatst: 1 november 2023, 12:35 uur
422. Jennifer Lopez - Get Right Vs. Josh Ritter – The Temptation of Adam
0
geplaatst: 1 november 2023, 12:36 uur
0 1
Fantastische tekst:
If this was the cold war, we could keep each other warm
Fantastische tekst:
If this was the cold war, we could keep each other warm
2
geplaatst: 1 november 2023, 12:57 uur
Nu kwam laatst in het Top 40-spelletje Jennifer al voorbij die ik tot mijn onaangename verrassing erg leuk vond, blijkt dat ik ook deze auditieve bundeling van sexyness best genietbaar vind. Ben ik soms mijn eigen ongewilde J.Lo-fan?
Sorry Josh, eigenlijk moet jij gewoon winnen.
1-1
Sorry Josh, eigenlijk moet jij gewoon winnen.
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.