MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
voskat schreef:
Dit is nu denk ik wel het beste wat ik van ze heb gehoord uit het post-Mandylion tijdperk, ja...
En dat zeg je terwijl je hooguit nog maar tweederde van het nummer hebt kunnen luisteren, is dat een goed of een slecht teken voor de rest van hun post-Mandylion oeuvre?
Het titelnummer van 'How to Measure a Planet?' is trouwens ook een fantastische reis. Een muzikale xtc-trip van bijna een half uur.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
En dat zeg je terwijl je hooguit nog maar tweederde van het nummer hebt kunnen luisteren, is dat een goed of een slecht teken voor de rest van hun post-Mandylion oeuvre?
Het titelnummer van 'How to Measure a Planet?' is trouwens ook een fantastische reis. Een muzikale xtc-trip van bijna een half uur.

Ik heb een paar stukjes geskipt (voornamelijk intro), en zo rond de 12e minuut wist ik het wel hoor.

5 3 denk ik? Arno gaat van 4 2 naar 4 4

Scorpion_21 schreef:
5 3 denk ik? Arno gaat van 4 2 naar 4 4

Nee 5-4, de boze dokter verstopt onder zijn lofzang voor The Gathering ook nog een stiekeme stem voor The Raveonettes

Ik vreesde al dat die stem onder de radar zou glippen, maar Tiet is scherp. Zelfs op maandag.

Door de Boze Dr ben ik nu in één keer teruggeschakeld van de 5e naar de 1e versnelling: van s3rl en 100 gecs naar 10+ minuten epossen waar ik m'n tranen in kan verzuipen.

Momenteel dit.

Oeh, dit voelt goed.

6-5

Gvddd John

Njaa, allang leuk dat het spannend is geworden. Dit was geen pick waar ik hoog op in had gezet.

496. Sticks & Delic - Gisteren / Vandaag Vs. Radiohead - Jigsaw Falling into Place

Nog meer rap

1-0

Dit is de finale.

2-1 andere is ook dope

voskat schreef:
Ik vreesde al dat die stem onder de radar zou glippen, maar Tiet is scherp. Zelfs op maandag.

Ik heb vakantie, dan ben ik altijd scherp

Ben overigens ook zeer content dat beide pareltjes van Boxer door zijn, zij het zwaarbevochten

Ik doe eens gek, een vd minste van In Rainbows:

3-1

Minste van radiohead? Mensen zijn gek.
3-3

Juul1998B schreef:
Minste van radiohead? Mensen zijn gek.

Dat zei ik niet; minste van In Rainbows. Wel nog beter dan heel Pablo Honey, 3/4 King of Limbs en half The Bends en Amnesiac bv

voskat schreef:
Ik heb een paar stukjes geskipt (voornamelijk intro), en zo rond de 12e minuut wist ik het wel hoor.
Ja, als je gaat skippen, dan werkt het natuurlijk niet. Misschien werkt het voor jou dan toch beter om 2 uur 's nachts en mét een xtc-pilletje of een stuk speeskeek? Bij mij in ieder geval wel.
4-4

Its Britney bitch

497. Britney Spears - Everytime Vs. Truth Hurts feat. Rakim - Addictive

Oef, weer zo'n battle als What's Luv - How Many Licks.

1-0

Is deze battle nu nog niet voorbij? Schiet eens op, jongens.

EvilDrSmith schreef:
Is deze battle nu nog niet voorbij? Schiet eens op, jongens.

Even meeluisteren en meegenieten dan

Addictive is een tof plaatje hoor

Nouja zeg, heb je nu alweer gelijk? Het moet toch niet gekker worden hier.... ik verkeer langzaamaan in een identiteitscrisis.
3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:43 uur

geplaatst: vandaag om 19:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.