Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2023, 16:34 uur
voskat schreef:
Dit is nu denk ik wel het beste wat ik van ze heb gehoord uit het post-Mandylion tijdperk, ja...
En dat zeg je terwijl je hooguit nog maar tweederde van het nummer hebt kunnen luisteren, is dat een goed of een slecht teken voor de rest van hun post-Mandylion oeuvre? Dit is nu denk ik wel het beste wat ik van ze heb gehoord uit het post-Mandylion tijdperk, ja...
Het titelnummer van 'How to Measure a Planet?' is trouwens ook een fantastische reis. Een muzikale xtc-trip van bijna een half uur.
1
geplaatst: 6 november 2023, 16:37 uur
EvilDrSmith schreef:
Het titelnummer van 'How to Measure a Planet?' is trouwens ook een fantastische reis. Een muzikale xtc-trip van bijna een half uur.
(quote)
En dat zeg je terwijl je hooguit nog maar tweederde van het nummer hebt kunnen luisteren, is dat een goed of een slecht teken voor de rest van hun post-Mandylion oeuvre?
Ik heb een paar stukjes geskipt (voornamelijk intro), en zo rond de 12e minuut wist ik het wel hoor.
1
geplaatst: 6 november 2023, 16:40 uur
Scorpion_21 schreef:
5 3 denk ik? Arno gaat van 4 2 naar 4 4
5 3 denk ik? Arno gaat van 4 2 naar 4 4
Nee 5-4, de boze dokter verstopt onder zijn lofzang voor The Gathering ook nog een stiekeme stem voor The Raveonettes

0
geplaatst: 6 november 2023, 16:50 uur
Ik vreesde al dat die stem onder de radar zou glippen, maar Tiet is scherp. Zelfs op maandag.
Door de Boze Dr ben ik nu in één keer teruggeschakeld van de 5e naar de 1e versnelling: van s3rl en 100 gecs naar 10+ minuten epossen waar ik m'n tranen in kan verzuipen.
Momenteel dit.
Door de Boze Dr ben ik nu in één keer teruggeschakeld van de 5e naar de 1e versnelling: van s3rl en 100 gecs naar 10+ minuten epossen waar ik m'n tranen in kan verzuipen.
Momenteel dit.
1
geplaatst: 6 november 2023, 16:56 uur
Gvddd John
Njaa, allang leuk dat het spannend is geworden. Dit was geen pick waar ik hoog op in had gezet.
Njaa, allang leuk dat het spannend is geworden. Dit was geen pick waar ik hoog op in had gezet.
0
geplaatst: 6 november 2023, 17:00 uur
496. Sticks & Delic - Gisteren / Vandaag Vs. Radiohead - Jigsaw Falling into Place
Nog meer rap
Nog meer rap
0
geplaatst: 6 november 2023, 17:01 uur
voskat schreef:
Ik vreesde al dat die stem onder de radar zou glippen, maar Tiet is scherp. Zelfs op maandag.
Ik heb vakantie, dan ben ik altijd scherp

Ben overigens ook zeer content dat beide pareltjes van Boxer door zijn, zij het zwaarbevochten

Ik doe eens gek, een vd minste van In Rainbows:
3-1
1
geplaatst: 6 november 2023, 17:28 uur
Juul1998B schreef:
Minste van radiohead? Mensen zijn gek.
Minste van radiohead? Mensen zijn gek.
Dat zei ik niet; minste van In Rainbows. Wel nog beter dan heel Pablo Honey, 3/4 King of Limbs en half The Bends en Amnesiac bv

0
geplaatst: 6 november 2023, 17:32 uur
voskat schreef:
Ik heb een paar stukjes geskipt (voornamelijk intro), en zo rond de 12e minuut wist ik het wel hoor.
Ja, als je gaat skippen, dan werkt het natuurlijk niet. Misschien werkt het voor jou dan toch beter om 2 uur 's nachts en mét een xtc-pilletje of een stuk speeskeek? Bij mij in ieder geval wel. Ik heb een paar stukjes geskipt (voornamelijk intro), en zo rond de 12e minuut wist ik het wel hoor.

4-4
0
geplaatst: 6 november 2023, 17:41 uur
Its Britney bitch
497. Britney Spears - Everytime Vs. Truth Hurts feat. Rakim - Addictive
497. Britney Spears - Everytime Vs. Truth Hurts feat. Rakim - Addictive
0
geplaatst: 6 november 2023, 18:15 uur
Is deze battle nu nog niet voorbij? Schiet eens op, jongens.
0
geplaatst: 6 november 2023, 18:17 uur
EvilDrSmith schreef:
Even meeluisteren en meegenieten dan
Addictive is een tof plaatje hoor
2
geplaatst: 6 november 2023, 18:25 uur
Nouja zeg, heb je nu alweer gelijk? Het moet toch niet gekker worden hier.... ik verkeer langzaamaan in een identiteitscrisis.
3-4
3-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.