MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 00's K.O.

zoeken in:
4-4 Britney was mn eerste celeb crush en dit nummer is stiekem best tof.

6-5

Allebei tof

498. Narcotic Thrust - I Like It Vs. Röyksopp - What Else Is There?

Lastige, als het de Trentemøller Remix was, was de keuze makkelijker

0-1 toch maar

499. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel) Vs. Prince - Colonized Mind

1-0

6-1

500. Mari Boine - Vuoi Vuoi Me (Henrik Schwarz Remix) Vs. Rykarda Parasol - Night on Red River

Net beluisterd, en aan mekaar gewaagd. Ik ga nipt voor de donkere, PJ-achtige en van een geweldige naam (geen idee of het haar echte of een artiestennaam is) voorziene Rykarda Parasol.

Rotloting!

0-2

1-2

Allebei sterk idd.

Met Mari redelijk goed bekend (maar niet deze remix), erg lekker ook, maar wat een verdomd fijne kennismaking is dat met mevrouw Parasol. Wow! Meer PJ dan PJ zelf: alsof ze samenwerkt met The Bad Seeds. Dank aan de nomineerder (ah, it is you remcodulac), echt geweldig dit. Daar ga ik meer van luisteren.

3-3

Johnny Marr schreef:
499. D'Angelo - Untitled (How Does It Feel) Vs. Prince - Colonized Mind

Twee nominaties tegenover elkaar. Blij dat ik zelf niet hoefde te kiezen

501. Claude VonStroke - Who's Afraid of Detroit? Vs. Destiny's Child - Bootylicious

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:36 uur

geplaatst: vandaag om 16:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.