Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2024, 23:02 uur
4/3, maar moest me inhouden niet het poppetje door te laten wegen.
0
geplaatst: 10 januari 2024, 00:09 uur
19. Wolfmother - Joker and the Thief (Kyle Anderson) vs. Bon Jovi - Livin' on a Prayer (Madars Razma)
1-0
1-0
2
geplaatst: 10 januari 2024, 10:30 uur
thelion: jij smeert je echt nog liever in met hondenpoep dan dat je een nieuwe battle plaatst hé? voor je kop niet hé? Daarnet ook weer in de 2023 K.O.
Awel ik doe het ook uit protest even niet. Echt asociaal. Wou er al lang iets van zeggen.
Awel ik doe het ook uit protest even niet. Echt asociaal. Wou er al lang iets van zeggen.
0
geplaatst: 10 januari 2024, 10:35 uur
In minder zware bewoording eens met Johnny Marr, hoewel de frustratie heel begrijpelijk is (ik ken meerdere users bij andere knock-out topics die er ook een handje van hebben...).
20. Pitbull - Don't Stop The Party (Peter Wright) vs. . Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)
1-0
Waardeloos nummer, maar wel een iconische opkomst waar eigenlijk niemand aan kan tippen. Jammer dat de beste man zo vaak pijltjes moet wisselen, want hij heeft in het verleden toch laten zien fenomenaal te kunnen darten.
20. Pitbull - Don't Stop The Party (Peter Wright) vs. . Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)
1-0
Waardeloos nummer, maar wel een iconische opkomst waar eigenlijk niemand aan kan tippen. Jammer dat de beste man zo vaak pijltjes moet wisselen, want hij heeft in het verleden toch laten zien fenomenaal te kunnen darten.
0
geplaatst: 10 januari 2024, 10:35 uur
Johnny Marr schreef:
thelion: jij smeert je echt nog liever in met hondenpoep dan dat je een nieuwe battle plaatst hé? voor je kop niet hé? Daarnet ook weer in de 2023 K.O.
oké mister chaggie 20. Pitbull - Don't Stop The Party (Peter Wright) vs. . Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)
1-1
0
geplaatst: 10 januari 2024, 10:47 uur
Niks met chagrijnig zijn te maken, je spoelt toch ook door als je gaan schijten bent voor het comfort van de persoon die na jou het toilet gebruikt? Exact hetzelfde.
1-2
0
geplaatst: 10 januari 2024, 10:55 uur
2 2
T gaat niet alleen om dit topic maar elk topic waarin the lion meedoet. Alle decennia ko s ook. En als je er wat van zegt, komt er nul reactie
T gaat niet alleen om dit topic maar elk topic waarin the lion meedoet. Alle decennia ko s ook. En als je er wat van zegt, komt er nul reactie
1
geplaatst: 10 januari 2024, 11:05 uur
Ik verwacht ook geen reactie want ik weet dat ie dat niet doet. Boeit 'm lekker geen fuck. Maar wou het wel nog heel graag eens kwijt want ik word er bloedlink van! Stem dan niet hé.
0
geplaatst: 10 januari 2024, 11:07 uur
3-2
Het lijkt erop dat sommige users niet per K.O. en per ronde bijhouden of opzoeken bij welke score een battle is beslist. Ze stemmen dan zonder te weten of hun stem de battle beslist of dat de battle zelfs vóór hun stem al was beslist. De spuit elf-stemmen en de vertraging die dat oplevert zijn inderdaad wel een beetje vermoeiend.
Het lijkt erop dat sommige users niet per K.O. en per ronde bijhouden of opzoeken bij welke score een battle is beslist. Ze stemmen dan zonder te weten of hun stem de battle beslist of dat de battle zelfs vóór hun stem al was beslist. De spuit elf-stemmen en de vertraging die dat oplevert zijn inderdaad wel een beetje vermoeiend.
1
geplaatst: 10 januari 2024, 12:11 uur
Finalewaardige battle. Ik kies voor Cullen, dan hoef ik namelijk geen nieuwe battle te plaatsen.
4-3
4-3
2
geplaatst: 10 januari 2024, 13:29 uur
Johnny Marr schreef:
Ik verwacht ook geen reactie want ik weet dat ie dat niet doet. Boeit 'm lekker geen fuck. Maar wou het wel nog heel graag eens kwijt want ik word er bloedlink van! Stem dan niet hé.

21. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting vs. The Prodigy - Breathe (Michael van Gerwen)
1-0
Oude Bunting theme > nieuwe Bunting theme
* denotes required fields.