MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:

4/3, maar moest me inhouden niet het poppetje door te laten wegen.

19. Wolfmother - Joker and the Thief (Kyle Anderson) vs. Bon Jovi - Livin' on a Prayer (Madars Razma)

1-0

thelion: jij smeert je echt nog liever in met hondenpoep dan dat je een nieuwe battle plaatst hé? voor je kop niet hé? Daarnet ook weer in de 2023 K.O.

Awel ik doe het ook uit protest even niet. Echt asociaal. Wou er al lang iets van zeggen.

In minder zware bewoording eens met Johnny Marr, hoewel de frustratie heel begrijpelijk is (ik ken meerdere users bij andere knock-out topics die er ook een handje van hebben...).

20. Pitbull - Don't Stop The Party (Peter Wright) vs. . Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)

1-0

Waardeloos nummer, maar wel een iconische opkomst waar eigenlijk niemand aan kan tippen. Jammer dat de beste man zo vaak pijltjes moet wisselen, want hij heeft in het verleden toch laten zien fenomenaal te kunnen darten.

Johnny Marr schreef:
thelion: jij smeert je echt nog liever in met hondenpoep dan dat je een nieuwe battle plaatst hé? voor je kop niet hé? Daarnet ook weer in de 2023 K.O.

Awel ik doe het ook uit protest even niet. Echt asociaal. Wou er al lang iets van zeggen.

oké mister chaggie

20. Pitbull - Don't Stop The Party (Peter Wright) vs. . Oasis - Don't Look Back In Anger (Joe Cullen)

1-1

jordidj1 schreef:
(quote)

oké mister chaggie

Niks met chagrijnig zijn te maken, je spoelt toch ook door als je gaan schijten bent voor het comfort van de persoon die na jou het toilet gebruikt? Exact hetzelfde.

1-2

2 2

T gaat niet alleen om dit topic maar elk topic waarin the lion meedoet. Alle decennia ko s ook. En als je er wat van zegt, komt er nul reactie

Ik verwacht ook geen reactie want ik weet dat ie dat niet doet. Boeit 'm lekker geen fuck. Maar wou het wel nog heel graag eens kwijt want ik word er bloedlink van! Stem dan niet hé.

3-2

Het lijkt erop dat sommige users niet per K.O. en per ronde bijhouden of opzoeken bij welke score een battle is beslist. Ze stemmen dan zonder te weten of hun stem de battle beslist of dat de battle zelfs vóór hun stem al was beslist. De spuit elf-stemmen en de vertraging die dat oplevert zijn inderdaad wel een beetje vermoeiend.

Finalewaardige battle. Ik kies voor Cullen, dan hoef ik namelijk geen nieuwe battle te plaatsen.

4-3

Johnny Marr schreef:
Ik verwacht ook geen reactie want ik weet dat ie dat niet doet. Boeit 'm lekker geen fuck. Maar wou het wel nog heel graag eens kwijt want ik word er bloedlink van! Stem dan niet hé.

21. The Trashmen - Surfin Bird (Stephen Peter Griffin Bunting vs. The Prodigy - Breathe (Michael van Gerwen)

1-0

Oude Bunting theme > nieuwe Bunting theme

Gast
geplaatst: vandaag om 02:33 uur

geplaatst: vandaag om 02:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.