MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Darts Walk On Songs K.O.

zoeken in:

Nu is hij gewoon aan het trollen, lol.
En ik ga nog stuk ook
3-1

hahahaha Bunting lijkt ook echt keihard op Peter Griffin

4-1

Verder zou ik willen voorstellen dat we thelion z'n stemmen keihard negeren vanaf nu. Hij wil ons negeren, doen we 't eens andersom.

DON'T YOU KNOW ABOUT THE BIRD

Johnny Marr schreef:

4-1

Verder zou ik willen voorstellen dat we thelion z'n stemmen keihard negeren vanaf nu. Hij wil ons negeren, doen we 't eens andersom.

DON'T YOU KNOW ABOUT THE BIRD

5 1

He thelion let je ff op hoe je dat doet?

22. Robbie Williams - Let Me Entertain You (Glenn Durant) vs. Status Quo - Rockin' All Over The World (John Henderson)

1-3

Deze walk on

Kwam deze laatst ook weer voorbij inderdaad; kippenvel! Deze man is wel zo ontzettend corpulent dat zijn hoofd naadloos overloopt in zijn romp waarbij zijn nek simpelweg is verdwenen. Ook een prestatie van formaat (pun intended).

2-5

23. MC Hammer - U Can't Touch This (Andy Hamilton) vs. Madness - One Step Beyond (Darryl Fitton)

0-1

Johnny Marr schreef:

https://pbs.twimg.com/media/B5s29yWCUAA7oST.jpg

Hij heeft er zelfs sloffen van! Wat een held!

0 3

Dazzler, fantastische act ook

0-5

24. Scorpions - Rock You Like A Hurricane (Kim Huybrechts) vs. House of Pain - Jump Around (Gary Anderson)

0-1

0 2

Vind hamster maar een saaie darter met dito opkomst

25. Dropkick Murphys - I'm Shipping Up To Boston (Brendan Dolan) vs. Ekin Cheng Yee King - Let's Fight (Kain Fan Leung)

1-0

2-0

Hoe is Leung uberhaupt door de eerste ronde gekomen?

Nog zwakkere tegenstander.

3-0

5-0

26. Scooter - Maria (I Like It Loud) (Richard Veenstra) vs. Spandau Ballet - Gold (Andrew Gilding)

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.