MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Hoesmeter 2024

zoeken in:

WVTRVE
itchy Bedankt voor je uiteenzetting. De associatie met de blanke suburban nuclear family ontgaat mij niet, edoch straalt de foto voor mij vooral een bepaalde nietszeggendheid uit, die net als bij de foto van Froukje samengevat kan worden als "was dit nou echt de beste foto uit de serie?".

panjoe (moderator)
Casey grijpt overtuigend de eerste plek.

Top-10 (bijgewerkt met later binnengekomen stemmen):
01. Casey - How To Disappear - 6,28 (14)
02. Froukje - Noodzakelijk Verdriet - 5,56 (17)
03. Donato Dozzy - Magda - 5,51 (14)
04. Villager - Sculptor EP - 5,19 (13)

Nieuwe: Daymé Arocena - Alkemi
https://f4.bcbits.com/img/a0711576873_10.jpg

Spreadsheet voor berekening van gemiddelde.

Doet me denken aan een grapje van Daniël Arends: “Ik zie weleens mensen met zo’n gouden ketting en gouden armbanden. Ik denk dan toch altijd: wat vinden die mensen dan wél ordinair?” Nou ja, dit waarschijnlijk.

3

Kijk, dit is pas een mooie hoes.

9

panjoe (moderator)
6,5

Ik vind 'm vreselijk
2,5

WVTRVE
Ook ik houd van douchen, snap dat het fantastisch is om jezelf dan te fotograferen maar als hoes voelt het wat generiek aan. De handgeschreven tekst onderaan is echt potsierlijke kitsch.

4

Glitch
6

Oh, we zijn alweer dik een maand bezig met de hoesmeter? Dat zie ik nu pas.
Even inhalen, al heb ik verdomd weinig gemist. Zowel kwalitatief als kwantitatief.

Froukje: 5,5
Dozzy: 6
Villager: 6
Casey: 4
Daymé: 6

Ingevuld.

panjoe (moderator)
Nieuwe, iemand?

Laat ik een coulanceregeling treffen en er een twee voor geven.

Stand?

Wat een pauperhoes, deze. Maar toch ook niet echt lelijk.
5

WVTRVE
Ah best een toffe hoes, maar waarom die perzik zo? Is Usher een billenman? Waarschijnlijk wel, maar waarom dan zo'n stomme perzik niet niet gewoon een stel echte billen op de hoes? En waarom heeft die de perzik zo raar vast? Gaat hij zijn rug insmeren met perzik, of gaat die 'm gooien? Die ketting zal vast heel duur zijn, maar wat als het stiekem een prulding an de zwarte markt is? Of misschien heeft die 'm wel bij de Big Bazaar gehaald?

7 (eigenlijk een 8 maar een minpunt voor die rare perzik en lelijke tattoo's)

Glitch
4

panjoe (moderator)
5

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.