Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 3 maart 2024, 16:01 uur
Ja onder andere! Ik dacht ik doe eens gek met mijn profielafbeelding, eens wat anders.
1
geplaatst: 3 maart 2024, 16:01 uur
ABDrums schreef:
Ja onder andere! Ik dacht ik doe eens gek met mijn profielafbeelding, eens wat anders.
tentoonstelling in t rijks schijnt zeer de moeite te zijn(quote)
1
geplaatst: 3 maart 2024, 16:02 uur
Ja dat hoorde ik ook, las laatst ook een interessant artikel in NRC over Frans Hals. Moet nog eens naar die tentoonstelling toe, bedenk ik me nu.
0
geplaatst: 3 maart 2024, 21:23 uur
277. Sneaks - PBNJ Vs. Vitalic feat. David Shaw - Waiting For The Stars
0-1
0-1
0
geplaatst: 4 maart 2024, 12:04 uur
278. NR& - Spoken For Vs. Rox - My Baby Left Me
Opnieuw een duo dat mij onbekend is. Maar weer een luistermoment zoeken..
Opnieuw een duo dat mij onbekend is. Maar weer een luistermoment zoeken..
1
geplaatst: 4 maart 2024, 12:37 uur
Over het laatste nummer kan ik wel wat vertellen voskat. Sterker nog, al eens gedaan!
Nomi., Rama en &Me ook leuk, maar vanwege #inwiththeasianladies: 0-1
Poek schreef:
92. Rox - My Baby Left Me (2010)
Veel mensen zullen Rox (aka Roxanne Tataei) vergeten zijn. Na haar hit en album in 2010 bracht deze Britse zangeres met een Iraanse vader en Jamaicaanse moeder alleen nog een album uit in 2018, maar die kreeg weinig aandacht (staat niet op Musicmeter bijvoorbeeld). Toch was ze veelbelovend, al is dit misschien wat overdreven:
"Prachtige debuutplaat van deze poppy souldame. Adele en Amy eat you heart out, hier is ROX, "
Deze vergelijking vind ik beter:
"Doet mij een 'klein' beetje denken aan Corinne Baily Rae. Voor de rest een lekker debuut album... "
Ze is dus een eendagsvlieg gebleven. Terecht of had ze meer in haar mars dan de ene hit? De meningen zijn verdeeld.
"De echte parel van de CD bevindt zich gek genoeg in de hidden track van dit album: "Gallais". Wat een pure soul en emotie. Een aanrader. "
"Heerlijk album! Alleen maar sterke tracks!! Verrassend!!"
Ik heb zelf geen idee, maar My Baby Left me vind ik een leuk popsoulhitje.
92. Rox - My Baby Left Me (2010)
Veel mensen zullen Rox (aka Roxanne Tataei) vergeten zijn. Na haar hit en album in 2010 bracht deze Britse zangeres met een Iraanse vader en Jamaicaanse moeder alleen nog een album uit in 2018, maar die kreeg weinig aandacht (staat niet op Musicmeter bijvoorbeeld). Toch was ze veelbelovend, al is dit misschien wat overdreven:
"Prachtige debuutplaat van deze poppy souldame. Adele en Amy eat you heart out, hier is ROX, "
Deze vergelijking vind ik beter:
"Doet mij een 'klein' beetje denken aan Corinne Baily Rae. Voor de rest een lekker debuut album... "
Ze is dus een eendagsvlieg gebleven. Terecht of had ze meer in haar mars dan de ene hit? De meningen zijn verdeeld.
"De echte parel van de CD bevindt zich gek genoeg in de hidden track van dit album: "Gallais". Wat een pure soul en emotie. Een aanrader. "
(quote)
"Heerlijk album! Alleen maar sterke tracks!! Verrassend!!"
Ik heb zelf geen idee, maar My Baby Left me vind ik een leuk popsoulhitje.
Nomi., Rama en &Me ook leuk, maar vanwege #inwiththeasianladies: 0-1
0
geplaatst: 4 maart 2024, 15:50 uur
279. Second City - I Wanna Feel Vs. Julia Holter - Words I Heard
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.