MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
Ja daag

5 5

SanderT schreef:
Luisterende

Te laat (aan plekjes reserveren doen we niet)

5-6

309. Emel - Thamlaton Vs. Duncan Laurence - Arcade

0-1

Emel zal vast winnen: mooie ontdekking

Het maakt toch niet uit verder want we zijn eensgezind!

SanderT schreef:
Het maakt toch niet uit verder want we zijn eensgezind!

Nu mis ik die dansende smiley

Belachelijk die vorige uitslag

0 4 maar verder niet zo'n sympathieke gozer

Scorpion_21 schreef:
0 4 maar verder niet zo'n sympathieke gozer

Ah, je kent hem persoonlijk?

Hij is in de media misschien wat onhandig, maar ze weten hem de laatste tijd ook wel neer te zetten ook. Dat is nogal flauw en onverdiend.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ah, je kent hem persoonlijk?

Hij is in de media misschien wat onhandig, maar ze weten hem de laatste tijd ook wel neer te zetten ook. Dat is nogal flauw en onverdiend.

Eens. Werd zwartgemaakt omdat zijn concert maar een uurtje duurde. Ik heb toch genoeg van dat soort concerten meegemaakt.

Arrie schreef:
(quote)

Eens. Werd zwartgemaakt omdat zijn concert maar een uurtje duurde. Ik heb toch genoeg van dat soort concerten meegemaakt.

En nog wel meer dan dat hoor. Nu ook weer grote quotes dat meneer arrogant het Songfestival wil presenteren als Joost Klein wint. Dat is helemaal zo niet gegaan. Dat is hem in de mond gelegd en het kwam er op neer dat als ze dat zouden vragen waarom niet. Maar Duncan heeft compleet afgedaan in de media en echt alles grijpen ze aan om hem zwart te maken en het gepeupel gaat erin mee. Het is een arrogante kuthomo met een Engels accent en weet ik het wat. Toen hij het Songfestival won was dat wel anders. Maar hij is gewoon niet handig met de pers en dat is niet slim gezien wat ze met hem uithalen elke keer.

Beetje onnodige toevoeging dus als je het mij vraagt, want dan zou je dat bij heel wat meer artiesten moeten doen wat niet gebeurt. Duncan triggert blijkbaar iets bij de mensuh.

Maar goed: on with the game

3-5

310. Post Malone feat. 21 Savage - Rockstar Vs. Ben Howard - A Boat to an Island on a Wall

1-0

3-3

Dit is de finale.

Johnny Marr schreef:
Dit is de finale.

5-5

311. Interpol - Tidal Wave Vs. The Naked and Famous - Punching In a Dream

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.