Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 10 maart 2024, 00:42 uur
312. IDLES - Danny Nedelko Vs. AURORA - Running with the Wolves
1
geplaatst: 10 maart 2024, 00:57 uur
Dat Punching In A Dream met 6-0 doorgaat maakt het wel extra pijnlijk dat het nog betere Young Blood eerder is uitgeschakeld
1
geplaatst: 10 maart 2024, 01:07 uur
0
geplaatst: 10 maart 2024, 08:23 uur
Valt voor beide wat te zeggen, maar ik kan niet zo goed tegen de stem van die Idles kerel.
0
geplaatst: 10 maart 2024, 08:55 uur
aERodynamIC schreef:
Ah, je kent hem persoonlijk?
Hij is in de media misschien wat onhandig, maar ze weten hem de laatste tijd ook wel neer te zetten ook. Dat is nogal flauw en onverdiend.
(quote)
Ah, je kent hem persoonlijk?

Hij is in de media misschien wat onhandig, maar ze weten hem de laatste tijd ook wel neer te zetten ook. Dat is nogal flauw en onverdiend.
Grappig dat je hier zo op aanslaat. Als ik dit had gezegd over pakweg Elon Musk, had je dan hetzelfde gezegd?
0
geplaatst: 10 maart 2024, 09:30 uur
Scorpion_21 schreef:
Grappig dat je hier zo op aanslaat. Als ik dit had gezegd over pakweg Elon Musk, had je dan hetzelfde gezegd?
(quote)
Ik wist niet dat die ook meedeed in dit spelletje. En mijn uitleg waarom was duidelijk toch? Raar vergelijk trouwens....
0
geplaatst: 10 maart 2024, 09:40 uur
aERodynamIC schreef:
Ik wist niet dat die ook meedeed in dit spelletje. En mijn uitleg waarom was duidelijk toch? Raar vergelijk trouwens....
(quote)
Totaal geen rare vergelijking want je argument begint met de dooddoener "ken je 'm persoonlijk dan"?
Ik snap wel waarom je op Duncan aanslaat maar dat neemt niet weg dat je iemand niet persoonlijk hoeft te kennen om er een mening over te kunnen vormen.
1
geplaatst: 10 maart 2024, 10:40 uur
Laat het maar aan IDLES over om een op zich sympathieke boodschap in een superirritant jasje te hijsen. Maar dankzij de infantiele testosteronbommetjes op deze site wint het alsnog van een veel mooier nummer van AURORA. Start a moshpit and you can mop shit.
Maar dan zal de intensiteit van Chelsea Wolfe toch in elk geval wel dik winnen van die zijen sok van een Ezra, denk je dan. Weer mis... Waar zijn JM en de evil dr als je ze nodig hebt?
Maar misschien kan het nog:
4-1
Maar dan zal de intensiteit van Chelsea Wolfe toch in elk geval wel dik winnen van die zijen sok van een Ezra, denk je dan. Weer mis... Waar zijn JM en de evil dr als je ze nodig hebt?
Maar misschien kan het nog:
4-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.