MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
5-2

EvilDrSmith schreef:
Deze vind ik nog hipsteriger en kutter. Superposerig hoe ze trendy negro slave songs met fake black metal (proberen te) combineren: Blood In The River
Kan de hele dag naar die overhypete kutzooi luisteren.

Eerste keer dat ik ze hoor, maar wat is dit kut geproduced zeg. Bijna alles achter de vocalen is grauwe puree.

voskat schreef:
Eerste keer dat ik ze hoor, maar wat is dit kut geproduced zeg. Bijna alles achter de vocalen is grauwe puree.
Die puree vinden trve frostbitten grimm necro cvlt blekkies juist zo fijn.
Alhoewel, die luitjes scharen zich weer overwegend achter de mening van Johnny. Lastig hoor, al die meninkjes, bubbles en trends.
Hoe grauw de puree ook, ik vind het een ludieke en, in een aantal (niet alle) gevallen, geweldig klinkende mix van stijlen ('t laatste album is veel beter geproduceerd, maar mist juist weer wat van deze grauwe pureecharme).

Onweerwolf
Johnny Marr schreef:
Zeal & Ardor is geen metal. Wel een hipster poserbandje. Zwaar kut. Muse ook wel, maar Z&A heb ik een spuughekel aan, overhypete kutzooi. Wat jij, Onweerwolf?

Ik ken het niet, dus is het kut.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Ik ken het niet, dus is het kut.
Want dat ken je niet?

Onweerwolf
remcodulac schreef:
(quote)
Want dat ken je niet?

Dat is zo lang geleden dat ik het ben vergeten.

Ja, memory is a bitch

5-3 by the way

Onweerwolf
Even dat Zeal & Ardor geluisterd maar Johnny M. heeft natuurlijk gewoon gelijk dat dit echt niets met metal te maken heeft. Daarnaast is het ook echt volstrekt waardeloos dus ik snap de stem voor Muse wel.

EvilDrSmith schreef:
(quote)
Die puree vinden trve frostbitten grimm necro cvlt blekkies juist zo fijn.

Haha, dat is voor mij juist het tegenovergestelde van heavy. Alsof ze je in elkaar proberen te meppen met een pudding.

Hoe grauw de puree ook, ik vind het een ludieke en, in een aantal (niet alle) gevallen, geweldig klinkende mix van stijlen ('t laatste album is veel beter geproduceerd, maar mist juist weer wat van deze grauwe pureecharme).

Het idee is wel grappig. Ook apart dat een Zwitser ermee is gekomen, zo las ik.
Alleen die uitvoering, tsja.. Ik zal voor de gein die laatste eens horen.

6-3

330. Beach House - Lemon Glow Vs. Bat For Lashes - Kids in the Dark

0-1

1-2

5-3

6 4 bitch house baby

331. The War On Drugs - Red Eyes Vs. Shawn Mendes - Stitches

1 0

4-0

Onweerwolf schreef:
Even dat Zeal & Ardor geluisterd maar Johnny M. heeft natuurlijk gewoon gelijk dat dit echt niets met metal te maken heeft. Daarnaast is het ook echt volstrekt waardeloos dus ik snap de stem voor Muse wel.

Nochtans door de hipstercommunity op het jullie wel bekende musicmeter.nl bij het topic Maak Kennis met Metal in 2016 verkozen geweest tot beste metalsong van dat jaar. Dus zo slecht zal het dan wel ook weer niet zijn, m'n favoriete bromberen

332. Benjamin Clementine - I Won't Complain Vs. Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round And Round Vs,

0-3

Benjamin niet echt mijn ding.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:35 uur

geplaatst: vandaag om 07:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.