Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 13 maart 2024, 16:54 uur
dumb_helicopter schreef:
Nochtans door de hipstercommunity op het jullie wel bekende musicmeter.nl bij het topic Maak Kennis met Metal in 2016 verkozen geweest tot beste metalsong van dat jaar. Dus zo slecht zal het dan wel ook weer niet zijn, m'n favoriete bromberen
(quote)
Nochtans door de hipstercommunity op het jullie wel bekende musicmeter.nl bij het topic Maak Kennis met Metal in 2016 verkozen geweest tot beste metalsong van dat jaar. Dus zo slecht zal het dan wel ook weer niet zijn, m'n favoriete bromberen
Musicmeter staat wel bekend om het feit dat haar users niet echt snappen wat wel en geen metal is.
Bij twijfel, check Metal Archives. Staat Zeal & Ardor daar op? Nee, uiteraard niet.
Vuistregel: als het slecht is maar nog steeds gaaf dan is het metal, anders niet.
0
geplaatst: 13 maart 2024, 17:39 uur
Johnny Marr schreef:
Nochtans vind ik het een heel duidelijke. Zwakke CHVRCHES.
Incorrect, beste Kerkjes en zelfs een van de beste nummers ooit.Nochtans vind ik het een heel duidelijke. Zwakke CHVRCHES.
1
geplaatst: 13 maart 2024, 17:48 uur
Onweerwolf schreef:
Bij twijfel, check Metal Archives. Staat Zeal & Ardor daar op? Nee, uiteraard niet.
Dat is natuurlijk een hele slechte graadmeter, dat weet je zelf ook wel: die metaldictatortjes hanteren doorgeroeste metaalregeltjes alsof het nog steeds 1993 is. Of je het nu goed of slecht vindt: onversneden nu metal, deathcore, powerviolence en metalcore zijn zoal een paar van die subgenres die ze daar bannen. Zelfs een band als Magrudergrind komt niet door hun stoffige selectiecriteria heen: dat is best wel oubollig en achterhaald.Verder wel een toffe site, hoor: het is bijna mijn startpagina.
5-6
0
geplaatst: 13 maart 2024, 17:50 uur
Over metal gesproken: zou deze band op Metal-Archives staan?
(Toen ik deze bandnaam voor het eerst zag staan, dacht ik werkelijk dat ze...
)
334. Het Zesde Metaal - Ier Bie Oes Vs. Jessy Lanza - It Means I Love You
)334. Het Zesde Metaal - Ier Bie Oes Vs. Jessy Lanza - It Means I Love You
0
geplaatst: 13 maart 2024, 17:53 uur
Hehe veel meer anti-metal dan Het Zesde Metaal vind je ze niet
fijne muziek overigens, maar ultieme banger van Lanza:
0-1
fijne muziek overigens, maar ultieme banger van Lanza:0-1
1
geplaatst: 13 maart 2024, 17:56 uur
EvilDrSmith schreef:
)
334. Het Zesde Metaal - Ier Bie Oes Vs. Jessy Lanza - It Means I Love You
)334. Het Zesde Metaal - Ier Bie Oes Vs. Jessy Lanza - It Means I Love You
Ja, net als Metal Molly, Iron Butterfly, Steel Pulse en Goldband. Allemaal keiharde metalbands.

0
geplaatst: 13 maart 2024, 19:22 uur
1-2
Oh ik heb de bloedige battle tussen CHVRCHES en Twigs gemist. Toch blij dat het Twigs werd.
Oh ik heb de bloedige battle tussen CHVRCHES en Twigs gemist. Toch blij dat het Twigs werd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.