MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:
Dim
Jeetje mina, als Het Zesde Metaal met 6-0 verliest, moet het wel een sterke tegenstander zijn, dacht ik - maar wat een middelmatigheid bij die Jessy Lanza.

Benjamin Clementine er ook al kansloos af....

Dim
2-2

Onweerwolf
EvilDrSmith schreef:
(quote)
Dat is natuurlijk een hele slechte graadmeter, dat weet je zelf ook wel: die metaldictatortjes hanteren doorgeroeste metaalregeltjes alsof het nog steeds 1993 is. Of je het nu goed of slecht vindt: onversneden nu metal, deathcore, powerviolence en metalcore zijn zoal een paar van die subgenres die ze daar bannen. Zelfs een band als Magrudergrind komt niet door hun stoffige selectiecriteria heen: dat is best wel oubollig en achterhaald.
Verder wel een toffe site, hoor: het is bijna mijn startpagina.

5-6

Nee, ik ben het volstrekt eens met de regels van Metal Archives. Ik ben dan ook een metalsnob. Die coremeuk die jij daar noemt is dan ook verschrikkelijk infantiel wat mij betreft. Daar zou ik mijn hond nog niet naar laten luisteren.

Ik snap ook verder niet waarom al die bands zo graag als metal willen worden gezien. Richt lekker je eigen website op. Core Archives ofzo.

Jezus battle 334. Doe normaal

Zou dit de stroperigste battle zijn tot nu toe? Al bijna 17 uur onderweg!
Funeral doom metal is er Snelle Henkie bij.
Nu gingen de battles in de 80s/90s/00s mij soms veel te snel, dit is wel weer het andere uiterste.
Evenzogoed lekkere Sisters Of Mercy wannabe.
6-2

336. Spinvis - Kom Terug Vs. The Amazons - Mother

5-0

337. Woodkid - Iron Vs. Het Zesde Metaal - Ge Zwiegt

1-0

1-1

3-1

Moeilijke

5-2

338. Years & Years - King Vs. Thy Catafalque - Sirály

0-1

wtf die vorige!?

Oh, wat een timing om hier even te kijken. Die tegenstander, djiezus.... zitten we op de basisschool ofzo?
0-2

Raar trouwens dat The Amazons een clean sweep op hun broek kreeg van Spinvis. Alhoewel, op dit forum is dat niet zo raar.

En dan Ge Zwiegt wel met dikke klop eruit. Rare uitslagen weer

0-3

0-5

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:55 uur

geplaatst: vandaag om 10:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.