Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
1
geplaatst: 3 februari 2024, 17:56 uur
Ik zie sowieso twee personen die niet geluisterd hebben, want Rhesus Negative saai noemen is simpelweg onmogelijk. jordidj1 heeft denk ik een klein tiaatje gehad en die andere drie zullen wel gewoon een slechte smaak hebben.
Goede voorbeeld geven dan maar: 3-3
Goede voorbeeld geven dan maar: 3-3
2
geplaatst: 3 februari 2024, 18:00 uur
Ja All My Friends is echt een faffie van me, Gretz weet die dingen wel. Even geniaal als de naamgenoot van LCD Soundsystem.
0
geplaatst: 3 februari 2024, 19:25 uur
Edgar18 schreef:
(quote)
Ik zie sowieso twee personen die niet geluisterd hebben, want Rhesus Negative saai noemen is simpelweg onmogelijk. jordidj1 heeft denk ik een klein tiaatje gehad en die andere drie zullen wel gewoon een slechte smaak hebben. Nou en bedankt

0
geplaatst: 3 februari 2024, 20:06 uur
17. The Exploding Eyes Orchestra - Love Eternal Vs. Yung Lean - Agony
1
geplaatst: 4 februari 2024, 00:31 uur
Wat een geweldige bandnaam!
Dat móet wel goed zijn.
Na beluistering viel het me wel een tikje tegen: had gekte verwacht, geen zalving. Even wennen.
ZIt ik een beetje te kijken wat voor band dit is en... krijg nou wat? Dit is een andere band van Jess! Jess, de zangeres die ik nota bene zelf heb genomineerd en we in battle #228 weer tegenkomen. Ik wist niet dat ze dit ook deed. Dank nomineerder.
Met de amateuristisch fröbelende tegenstander kon ik drie keer niks.
4-2
Dat móet wel goed zijn. Na beluistering viel het me wel een tikje tegen: had gekte verwacht, geen zalving. Even wennen.
ZIt ik een beetje te kijken wat voor band dit is en... krijg nou wat? Dit is een andere band van Jess! Jess, de zangeres die ik nota bene zelf heb genomineerd en we in battle #228 weer tegenkomen. Ik wist niet dat ze dit ook deed. Dank nomineerder.
Met de amateuristisch fröbelende tegenstander kon ik drie keer niks.
4-2
0
geplaatst: 4 februari 2024, 01:00 uur
6-2
18. Martin Brodin ft. Mikael Surdi - Vicious Games (Martin Brodin Diskko Mix) Vs. Calvin Harris - Summer
18. Martin Brodin ft. Mikael Surdi - Vicious Games (Martin Brodin Diskko Mix) Vs. Calvin Harris - Summer
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.