MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

Arno schreef:
Ken die 2e niet maar what the actual fuck is hier gebeurd. Edgar18 zeg er wat van.
Ik zie sowieso twee personen die niet geluisterd hebben, want Rhesus Negative saai noemen is simpelweg onmogelijk. jordidj1 heeft denk ik een klein tiaatje gehad en die andere drie zullen wel gewoon een slechte smaak hebben.

Goede voorbeeld geven dan maar: 3-3

Titmeister schreef:
(quote)

Ik bedoelde meer de stem tegen Blood Incantation

Ja All My Friends is echt een faffie van me, Gretz weet die dingen wel. Even geniaal als de naamgenoot van LCD Soundsystem.

16. Purity Ring - Fineshrine Vs. ANOHNI - 4 Degrees

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik zie sowieso twee personen die niet geluisterd hebben, want Rhesus Negative saai noemen is simpelweg onmogelijk. jordidj1 heeft denk ik een klein tiaatje gehad en die andere drie zullen wel gewoon een slechte smaak hebben.

Nou en bedankt

4-5

Ik hou van ANOHNI, maar hier legt ze 't af.

4-6 toch wel

17. The Exploding Eyes Orchestra - Love Eternal Vs. Yung Lean - Agony

Wat een geweldige bandnaam! Dat móet wel goed zijn.
Na beluistering viel het me wel een tikje tegen: had gekte verwacht, geen zalving. Even wennen.
ZIt ik een beetje te kijken wat voor band dit is en... krijg nou wat? Dit is een andere band van Jess! Jess, de zangeres die ik nota bene zelf heb genomineerd en we in battle #228 weer tegenkomen. Ik wist niet dat ze dit ook deed. Dank nomineerder.
Met de amateuristisch fröbelende tegenstander kon ik drie keer niks.
4-2

6-2

18. Martin Brodin ft. Mikael Surdi - Vicious Games (Martin Brodin Diskko Mix) Vs. Calvin Harris - Summer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:52 uur

geplaatst: vandaag om 15:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.