Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
2
geplaatst: 4 februari 2024, 03:24 uur
Johnny Marr schreef:
Ja All My Friends is echt een faffie van me, Gretz weet die dingen wel. Even geniaal als de naamgenoot van LCD Soundsystem.
(quote)
Ja All My Friends is echt een faffie van me, Gretz weet die dingen wel. Even geniaal als de naamgenoot van LCD Soundsystem.
https://www.forumsmileys.nl
Refrein doet me much denken aan ene legendarische avond in de Charlatan https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
All my friends are wasted
And I hate this club
Man I drink too much
Another Friday night I wasted
My eyes are black and red
I'm crawling back to you babe x
And I hate this club
Man I drink too much
Another Friday night I wasted
My eyes are black and red
I'm crawling back to you babe x
Had natuurlijk samen met LCD'tje de winnaar moeten worden van deze legendarische catdog K.O. (binnenkort deel 2?), maar een zekere ellenlange DAB+ bonus was toen sterker...
0
geplaatst: 4 februari 2024, 08:45 uur
laxus11 Ik heb niet goed opgelet bij het nomineren. Is een single uit de 10's van een album uit de 00's toegestaan? Anders is mijn nominitie Acid House Kings - This Heart Is a Stone uit battle 21 illegaal. Het zou vervangen kunnen worden door Acid House Kings - Would You Say Stop? maar een DQ en een walk-over voor Cashmere Cat kan ik ook mee leven.
0
geplaatst: 4 februari 2024, 09:36 uur
3-4
Als ie in de 00s niet mee heeft gedaan en in 2010 op single verscheen, mag ie gewoon meedoen, toch?
Poek schreef:
laxus11 Ik heb niet goed opgelet bij het nomineren. Is een single uit de 10's van een album uit de 00's toegestaan? Anders is mijn nominitie Acid House Kings - This Heart Is a Stone uit battle 21 illegaal. Het zou vervangen kunnen worden door Acid House Kings - Would You Say Stop? maar een DQ en een walk-over voor Cashmere Cat kan ik ook mee leven.
Als ie in de 00s niet mee heeft gedaan en in 2010 op single verscheen, mag ie gewoon meedoen, toch?
1
geplaatst: 4 februari 2024, 11:30 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
Refrein doet me much denken aan ene legendarische avond in de Charlatan (afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
Refrein doet me much denken aan ene legendarische avond in de Charlatan (afbeelding)
(quote)
Hahahaha
inderdaad!Ik stem op Calvin:
3-5
0
geplaatst: 4 februari 2024, 11:59 uur
3-6
19. Calvin Harris feat. HAIM - Pray To God Vs. Ibeyi - River
1-0
19. Calvin Harris feat. HAIM - Pray To God Vs. Ibeyi - River
1-0
1
geplaatst: 4 februari 2024, 12:56 uur
Oh, is Calvin een vrouw?
Of nee, het is toch een man.
Maar wie is die vrouw dan?
Ach, wat kan mij het ook schelen.
5-4
5-4
1
geplaatst: 4 februari 2024, 13:04 uur
EvilDrSmith schreef:
Oh, is Calvin een vrouw?
5-4
De dames van HAIM ken je toch wel, zeker?Oh, is Calvin een vrouw?
5-4
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.