MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

Johnny Marr schreef:
(quote)

Ja All My Friends is echt een faffie van me, Gretz weet die dingen wel. Even geniaal als de naamgenoot van LCD Soundsystem.

https://www.forumsmileys.nl

Refrein doet me much denken aan ene legendarische avond in de Charlatan https://www.forumsmileys.nl/smileys/fok/schater.gif
All my friends are wasted
And I hate this club
Man I drink too much
Another Friday night I wasted
My eyes are black and red
I'm crawling back to you babe x

Had natuurlijk samen met LCD'tje de winnaar moeten worden van deze legendarische catdog K.O. (binnenkort deel 2?), maar een zekere ellenlange DAB+ bonus was toen sterker...

laxus11 Ik heb niet goed opgelet bij het nomineren. Is een single uit de 10's van een album uit de 00's toegestaan? Anders is mijn nominitie Acid House Kings - This Heart Is a Stone uit battle 21 illegaal. Het zou vervangen kunnen worden door Acid House Kings - Would You Say Stop? maar een DQ en een walk-over voor Cashmere Cat kan ik ook mee leven.

3-4

Poek schreef:
laxus11 Ik heb niet goed opgelet bij het nomineren. Is een single uit de 10's van een album uit de 00's toegestaan? Anders is mijn nominitie Acid House Kings - This Heart Is a Stone uit battle 21 illegaal. Het zou vervangen kunnen worden door Acid House Kings - Would You Say Stop? maar een DQ en een walk-over voor Cashmere Cat kan ik ook mee leven.

Als ie in de 00s niet mee heeft gedaan en in 2010 op single verscheen, mag ie gewoon meedoen, toch?

Ja hij mag gewoon mee doen

Gretz schreef:
(quote)

(afbeelding)

Refrein doet me much denken aan ene legendarische avond in de Charlatan (afbeelding)
(quote)

Hahahaha inderdaad!

Ik stem op Calvin:

3-5

3-6

19. Calvin Harris feat. HAIM - Pray To God Vs. Ibeyi - River

1-0

Ennn nog n keer calvin

2 1

4-1 leukste Calvin met 80's throwback

Oh, is Calvin een vrouw?
Of nee, het is toch een man.
Maar wie is die vrouw dan?
Ach, wat kan mij het ook schelen.
5-4

EvilDrSmith schreef:
Oh, is Calvin een vrouw?
Of nee, het is toch een man.
Maar wie is die vrouw dan?
Ach, wat kan mij het ook schelen.
5-4
De dames van HAIM ken je toch wel, zeker?

20. Warpaint - Drive Vs. Daft Punk - Giorgio By Moroder

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:38 uur

geplaatst: vandaag om 17:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.