Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2024, 10:28 uur
Haha, dat is nogal een pretty fucked-up, borderline identiteitscrisis name song.
Je nieuwe ringtone?
1-3
Je nieuwe ringtone?
1-3
1
geplaatst: 27 april 2024, 11:19 uur
Poek schreef:
95. Lil Mariko & Full Tac - Where's my Juul?? (2019)
Lil Mariko en haar vriend Full Tac verveelden zich. Wat doe je dan? In hun geval: je gaat een liedje maken. Het werd een mengeling van metal, hip-hop, electro en novely met een simpel thema: Lil Mariko kan haar juul (e-sigaret) niet vinden. Ze wil weten waar het is. In het begin lijkt ze het nog redelijk beschaafd te vragen, maar na 40 seconden flipt ze. GEEF DAT DING!!!! I WILL BREAK EACH AND EVERY ONE OF YOUR FUCKING FINGERS!!! Gelukkig komen we aan het einde van het nummer (dat minder dan twee minuten duurt) erachter waar haar juul is.
95. Lil Mariko & Full Tac - Where's my Juul?? (2019)
Lil Mariko en haar vriend Full Tac verveelden zich. Wat doe je dan? In hun geval: je gaat een liedje maken. Het werd een mengeling van metal, hip-hop, electro en novely met een simpel thema: Lil Mariko kan haar juul (e-sigaret) niet vinden. Ze wil weten waar het is. In het begin lijkt ze het nog redelijk beschaafd te vragen, maar na 40 seconden flipt ze. GEEF DAT DING!!!! I WILL BREAK EACH AND EVERY ONE OF YOUR FUCKING FINGERS!!! Gelukkig komen we aan het einde van het nummer (dat minder dan twee minuten duurt) erachter waar haar juul is.
Lang verhaal kort, 2-4
0
geplaatst: 27 april 2024, 12:03 uur
Poek schreef:
Lang verhaal kort, 2-4
Ah, bedankt voor de duiding. Ik dacht dat het om een 'jewel' ging, maar toen de clue van het liedje in beeld kwam, kon ik nog niet zien wat het uiteindelijk wél was. Ik rook dan ook niet.Lang verhaal kort, 2-4
0
geplaatst: 27 april 2024, 22:12 uur
590. Everything Everything - A Fever Dream Vs. Bombay Bicycle Club - Shuffle
0
geplaatst: 28 april 2024, 12:02 uur
591. Christine and The Queens - 5 dollars Vs. Mary J. Blige - Right Now
0
geplaatst: 28 april 2024, 14:35 uur
catdog schreef:
5-1
5-1
Dju zeg, Chris is imo samen met Tame Impala en The Weeknd hetgene wat tegenwoordig het dichtst tegen Michael Jackson aan schurkt!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.