MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

5-2

610. Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony Vs. Fatima Yamaha - Love Invaders

2-5

Ik dacht dat het om een Japanse dame zou gaan, maar het is gewoon de nege.. pardon, de persoon met roots in donker Afrika Des Heils, oftewel de man van de tietenclip.

In plaats van te bumpen kun je natuurlijk ook zelf de volgende plaatsen

611. Wolf Alice - Don't Delete the Kisses Vs. Galahad - Seas of Change

SanderT schreef:
In plaats van te bumpen kun je natuurlijk ook zelf de volgende plaatsen

611. Wolf Alice - Don't Delete the Kisses Vs. Galahad - Seas of Change

Ja sorry hoor, alsof ik nooit een nieuwe plaats. Beetje flauw. Meteen dat belerende toontje. Sla dat eens aan naar wie nooit n nieuwe battle plaatst zou ik zeggen. T was vooral een knipoog naar Johnny zelf die graag bumpt om verder te gaan.

Poek schreef:
Ik dacht dat het om een Japanse dame zou gaan, maar het is gewoon de nege.. pardon, de persoon met roots in donker Afrika Des Heils, oftewel de man van de tietenclip.

Je bent niet de enige; het is ruim 10 jaar onbekend geweest wie er achter Fatima Yamaha schuilging

2-0

Symphony uitgeschakeld.

Scorpion_21 schreef:
(quote)

Ja sorry hoor, alsof ik nooit een nieuwe plaats. Beetje flauw. Meteen dat belerende toontje. Sla dat eens aan naar wie nooit n nieuwe battle plaatst zou ik zeggen. T was vooral een knipoog naar Johnny zelf die graag bumpt om verder te gaan.

Niet kwaad bedoeld! Het zag er gewoon een beetje gek uit om te bumpen terwijl de battle al beslist was. Bij deze ook een "foei" naar Johnny Marr die geen nieuwe plaatste terwijl hij altijd zo graag het tempo erin wil houden

Over tempo gesproken, duurt dat nummer van Galahad echt 42 minuten?

Jup.

4-0

voskat schreef:
Symphony uitgeschakeld.

Is geen schande toch, tegen een van de fijnste dancenummers van de 10s

Ik heb dat nummer van Galahad niet afgeluisterd, maar stem principieel tegen een nummer van 42 minuten, dat niet op Spotify staat, in een songs-KO:

5-0

6-0

612. CHVRCHES - Never Say Die Vs. Spinvis - We Vieren het Toch

1-0

2 1 we stemmen m toch

2-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:51 uur

geplaatst: vandaag om 10:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.