Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2024, 10:09 uur
610. Clean Bandit feat. Zara Larsson - Symphony Vs. Fatima Yamaha - Love Invaders
2
geplaatst: 1 mei 2024, 11:50 uur
2-5
Ik dacht dat het om een Japanse dame zou gaan, maar het is gewoon de nege.. pardon, de persoon met roots in donker Afrika Des Heils, oftewel de man van de tietenclip.
Ik dacht dat het om een Japanse dame zou gaan, maar het is gewoon de nege.. pardon, de persoon met roots in donker Afrika Des Heils, oftewel de man van de tietenclip.
0
geplaatst: 1 mei 2024, 15:41 uur
In plaats van te bumpen kun je natuurlijk ook zelf de volgende plaatsen
611. Wolf Alice - Don't Delete the Kisses Vs. Galahad - Seas of Change
0
geplaatst: 1 mei 2024, 15:53 uur
SanderT schreef:
Ja sorry hoor, alsof ik nooit een nieuwe plaats. Beetje flauw. Meteen dat belerende toontje. Sla dat eens aan naar wie nooit n nieuwe battle plaatst zou ik zeggen. T was vooral een knipoog naar Johnny zelf die graag bumpt om verder te gaan.
1
geplaatst: 1 mei 2024, 17:28 uur
Poek schreef:
Je bent niet de enige; het is ruim 10 jaar onbekend geweest wie er achter Fatima Yamaha schuilging

0
geplaatst: 1 mei 2024, 19:58 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja sorry hoor, alsof ik nooit een nieuwe plaats. Beetje flauw. Meteen dat belerende toontje. Sla dat eens aan naar wie nooit n nieuwe battle plaatst zou ik zeggen. T was vooral een knipoog naar Johnny zelf die graag bumpt om verder te gaan.
(quote)
Niet kwaad bedoeld! Het zag er gewoon een beetje gek uit om te bumpen terwijl de battle al beslist was. Bij deze ook een "foei" naar Johnny Marr die geen nieuwe plaatste terwijl hij altijd zo graag het tempo erin wil houden

Over tempo gesproken, duurt dat nummer van Galahad echt 42 minuten?
0
geplaatst: 1 mei 2024, 20:31 uur
Is geen schande toch, tegen een van de fijnste dancenummers van de 10s

Ik heb dat nummer van Galahad niet afgeluisterd, maar stem principieel tegen een nummer van 42 minuten, dat niet op Spotify staat, in een songs-KO:
5-0
0
geplaatst: 1 mei 2024, 20:39 uur
6-0
612. CHVRCHES - Never Say Die Vs. Spinvis - We Vieren het Toch
1-0
612. CHVRCHES - Never Say Die Vs. Spinvis - We Vieren het Toch
1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.