MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 10's K.O.

zoeken in:

5-6

Het biertje van Luuk gaf de doorslag

613. OK Go - This Too Shall Pass Vs. Grimes - Oblivion

2-3

3-4

Dit is echt de beste clip ooit:

Leuke reactie eronder: "i remember watching this video when it came out, i was in second grade. i built my very own rube goldberg machine shortly after out of tinker toys, legos, twine, marbles, and nerf gun parts. now im a 2nd year studying industrial design, a field all about crazy shit like this. i attribute this video to guiding me to where i am today and couldnt be happier"

4-4-

Onmogelijke keuze. Maar ik maak hem toch.

5-4

Die fucking vette Dave Fridmann productie ramt hem naar de volgende ronde.

Titmeister schreef:
Ik heb dat nummer van Galahad niet afgeluisterd, maar stem principieel tegen een nummer van 42 minuten, dat niet op Spotify staat, in een songs-KO:

5-0

Ik had er even doorheen geskipt, maar ik trok die prog kermisorgeltjes niet echt.

5_5

614. Kanye West - Hold My Liquor Vs. The Black Angels - Life Song

0-1

3-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:45 uur

geplaatst: vandaag om 15:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.